Relacja: Tony Gordon edukował w Warszawie

przez Iwona Krzyszczak

7 grudnia br. w warszawskim hotelu Novotel miało miejsce szkolenie Tony Gordona – legendy świata usług finansowych. W warsztatach organizowanych przez Invest Success wzięło udział ponad 300 osób, w tym m.in. z firm: Alior Bank, Alior Instytut szkoleń, Axa, Nordea, Uniqua, PZU, Warta, Generali, EFG, Diament Doradcy Finansowi, Gold Partner.

– Tony Gordon uczył zgromadzonych, w jaki sposób pozyskiwać klientów, pokazał co jest najważniejsze podczas sprzedaży i na co klient zwraca uwagę. Dużo mówił o dyscyplinie, szczególną uwagę położył na to, żeby postawiony cel był przez nas zrealizowany w 100%. Gwarantował, że jeżeli będziemy robić 15 spotkań tygodniowo, to osiągniemy sukces, ale jeśli zrobimy jedno spotkanie mniej… to nie ma już takiej gwarancji – powiedział Marcin Kozerawski, prezes zarządu Invest Success.

Gordon porównał pracę z klientami w sprzedaży do sportu. Jeżeli postawimy sobie na najbliższe pół roku cel, że np. chcemy schudnąć 10 kg, to nie możemy po miesiącu przestać ćwiczyć i pilnować diety. Nawet, jeżeli osiągniemy zamierzony rezultat, to musimy przecież swoja wagę utrzymywać dalej. Jeżeli naszym celem jest zarabiać załóżmy 10 tys. zł miesięcznie i osiągniemy taki wynik, to nie możemy przestać robić 15 spotkań tygodniowo. Dyscyplina – zarówno w pracy jak i w sporcie – jest najważniejsza i zawsze prowadzi do sukcesu. Oto kluczowe informacje, jakie Tony Gordon przekazał podczas szkolenia:

  • Wiara w siebie i przekonanie do produktu to absolutna podstawa w sprzedaży. Jeśli sprzedajesz jakiś produkt – używaj najdroższej jego wersji – wtedy ludzie poczują od Ciebie spójność. Ci, którzy mają najwięcej (w przypadku Tonego – ubezpieczeń, chodzi o swój produkt), sprzedają najwięcej.
  • Walcz o referencje. W każdym mailu dodaj stopkę: „P.S. Moja działalność opiera się na referencjach. Jeśli są Państwo zadowoleni z moich usług, proszę o polecenie mnie znajomym. Dziękuję!”.
  • Niespójność u sprzedawcy jest jak dziura w oponie samochodu. Trzeba pamiętać o przeglądach i „dopompowywaniu” powietrza na szkoleniach, podczas rozmowy z najlepszymi handlowcami, trenerami, mentorami.

Podczas seminarium uczestnicy dowiedzieli się m.in. jak pozyskać wysokiej jakości klientów, jak ich utrzymać, jak pozyskać klienta podczas kryzysu oraz jak przyciągnąć klienta do siebie. Tony mówił o tym, że podstawą sukcesu jest konsekwentna praca – cotygodniowe planowanie działań i pilnowanie kilku najważniejszych obowiązków. Podkreślił też, jak wiele dała mu nauka od ludzi lepszych od siebie w swojej branży – mentorów, którzy zmienili jego podejście do pracy, a w konsekwencji całe życie. Według jednego z uczestników szkolenia, Tony z pewnością nie jest jednym z mówców, którzy tylko nakręcają publiczność emocjonalnie i mówią, jak łatwo jest zarobić miliony, a nie dają do tego narzędzi.

Mogą Cię również zainteresować