Red Or Blue Pill Essay Writer Case Study For Hero Honda Pdf Twelfth Night Character Summaries Descriptive Babysiting Summary Halimbawa Ng Photo Essay Tungkol Sa Greece Essay On Importance Of Time Management At Worksheets

„Przywództwo nie jest dla tchórzy”

przez Marzena Sroka

Skończyłam dzisiaj czytać świetną ksiażkę. Jej autor radzi Czytelnikom, jak porządnie zbudować każdą firmę i z sukcesem prowadzić wszelaki, profesjonalny biznes. Chcesz poznać jeden z sekretów Mike’a Stavera?

źródło: flickr.comźródło: flickr.com

Książka, o której mowa, nosi tytuł „Przywództwo nie jest dla tchórzy”, a napisał ją Mike Staver. Autor dotyka w niej tematyki budowania biznesu bardzo szeroko pojmowanego, każdego. Ale, ponieważ ja działam w marketingu sieciowym, czytając wszystkie poruszane w dziele zagadnienia w mig porównywałam sobie w wyobraźni i ustosunkowywałam do prowadzenia struktur MLM. Zobacz, jak wszystko pięknie pasuje…

Chcesz skończyć z oskarżaniem i zacząć tworzyć kulturę odpowiedzialności? Zacznij od siebie.

Według Mike'a Stavera jest to pierwszy krok w kierunku stworzenia firmy nieuznającej pretekstów: „Od tego powinni zacząć szefowie przedsiębiorstw analizując strach, który prowadzi ich do poszukiwania winnego, gdy coś pójdzie nie tak. Jeśli organizacja nie toleruje żadnych błędów, współpracownicy nie będą podejmować ryzyka; trzeba więc stworzyć warunki, w których błędy zaczną być tolerowane. A kiedy coś schrzanisz, weź za to odpowiedzialność, nie szukaj kogoś innego, aby obciążyć go winą. Daj każdemu w Twojej firmie konkretne, mierzalne cele i poproś, aby wszyscy brali pod uwagę te cele w momencie podejmowania decyzji. I choć brzmi to banalnie, ukierunkuj ich myślenie tak, aby koncentrowali się na rozwiązaniach, a nie problemach samych w sobie.” – pisze Staver.

Dalej czytamy: „Analizuj wyniki wspólnie z współpracownikami pytaj czy decyzje, które podjęli – i same działania – pomogły lub przeszkodziły ich zdolności do osiągnięcia wyznaczonych celów.” Stawer sugeruje, aby ludziom zadawać pytania w stylu: „Co zrobiłeś lub czego nie zrobiłeś, że doprowadziłeś do takich wyników? Gdybyś mógł cofnąć czas, co byś zrobił lepiej? Z rzeczy, które jesteś w stanie kontrolować, które z nich uważasz, że przyczyniły się do tego sukcesu/porażki?”

Moim zdaniem warto stosować tego typu rozwiązania i wskazówki budując profesjonalny biznes MLM. Tak, aby być partnerem dla osób w tych „zespołach odpowiedzialności”, które powinny spotykać się regularnie w celu omawiania postępów.

Autorka tekstu jest senior managerem w firmie Forever Living Products.

Mogą Cię również zainteresować