Prouvé. Z Polski. Pachnący biznes oparty na relacjach

przez Justyna Korzeniak

W piątkowe popołudnie 14 września br. w Zajeździe Biskupim odbyło się kolejne, otwarte spotkanie dla partnerów oraz wszystkich zainteresowanych pachnącym biznesem Prouvé. Gospodarzami spotkania byli Joanna Smotrycka oraz Dariusz Respondek tworzący grupę Prouvé Respondek Team.

Dariusz RespondekDariusz Respondek

Przybyli na to wydarzenie goście mieli okazję zapoznać się z ofertą produktów oraz poznać ciekawe możliwości współpracy z tym nowym na polskim rynku przedsięwzięciem, poruszającym się w systemie sprzedaż bezpośrednia i marketing sieciowy. – W Prouvé nic nie musisz, ale wszystko możesz. Najważniejsze to wyznaczyć sobie cel i konsekwentnie go realizować – podkreślał wielokrotnie Dariusz Respondek, 5-gwiazdkowy ambasador marki, założyciel Prouvé Respondek Team. I trudno się z tym nie zgodzić, wszak w taki właśnie sposób swój plan realizowała Katarzyna Trawińska, założycielka marki Prouvé.

Czym jest marka Prouvé? To uwodzicielskie zapachy perfum, które stworzono na bazie olejków zapachowych w mekce światowej sławy perfumiarzy – francuskim Grasse. Klienci mogą wybierać spośród 56 zapachów damskich, męskich i molekularnych. Te ostatnie to absolutna nowość w świecie perfum. Każdy flakonik posiada oddzielny certyfikat oraz 20% stopień zaperfumowania. W ofercie firma posiada również pięknie pachnące, naturalne środku czystości. A już niebawem kolekcja ma się powiększyć się o kosmetykę kolorową – pudry mineralne oraz tusze do rzęs z odżywczymi olejkami. Obszerną prezentację produktów, podczas wrześniowego spotkania przedstawiła Joanna Smotrycka, 3-gwiazdkowy ambasador marki, członek Respondek Team.

Jednak Prouvé to nie tylko pięknie pachnące kosmetyki, ale także skuteczne formuły dające szerokie możliwości zarabiania pieniędzy oraz nawiązywania kontaktów międzyludzkich. O możliwościach współpracy z marką pod tym kontem szczegółowo omówił Dariusz Respondek, dla którego system MLM czyli marketing wielopoziomowy nie ma żadnych tajemnic.

– Na spotkaniu jestem pierwszy raz, o marce Prouvé i możliwościach jakie stwarza dowiedziałam się z Facebooka. Kosmetyki bardzo mi się spodobały, możliwości współpracy również, więc chętnie spróbuję… W końcu nic oprócz poświęcenia trochę czasu mnie to nie będzie kosztowało, a zyskać mogę naprawdę wiele. Po dzisiejszym spotkaniu czuję się bardzo zmotywowana – mówiła z przekonaniem po zakończeniu spotkania pani Paulina, uczestniczka wydarzenia.

– Możliwości jakie daje MLM znam, ponieważ przez wiele lat zajmowałam się oferowaniem produktów w takiej właśnie formule. Po dłuższej przerwie chciałabym do tego wrócić, a jakość kosmetyków Prouvé bardzo mnie do tego przekonuje i dodatkowo napędza. Sama używam tych produktów, jestem z nich bardzo zadowolona i chętnie polecę je innym – przekonuje pani Mariola, uczestniczka spotkania.

– Kosmetyki Prouvé poznałam dzięki znajomej. To naprawdę dobre produkty, które chętnie używam i polecam wszystkim. Przekonały mnie najpierw ceną, a później jakością. Zaczęłam od perfum, teraz używam pozostałych produktów. Warto spróbować bo jak spróbujesz, to się do nich przekonasz – zapewnia pani Izabela, uczestnik spotkania w Zajeździe Biskupim.

Choć Prouvé jest młodą marką w sektorze DS/MLM to już zdążyła podbić serca klientów nie tylko w Polsce, ale w najdalszych zakątkach Europy. Pachnąca fala dotarła również do Rosji oraz Mongolii. Założycielką Prouvé jest Katarzyna Trawińska, wrocławska bizneswomen, amatorka pięknych zapachów. Polecamy również obejrzeć świetnie zrealizowany reportaż filmowy ze szkolenia, które ten biznes zorganizował nie dawno na zamku w Raciborzu o czym pisaliśmy w artykule zatytułowanym "Na zamku w Raciborzu zapachniało francuskim Grasse"

Mogą Cię również zainteresować