Do startu własnego biznesu przygotowała się w swoim stylu: metodycznie, ale z pasją i zaangażowaniem. Poświęciła na to wiele miesięcy, ale opłaciło się. Prouvé – nowa firma MLM Katarzyny Trawińskiej, oficjalnie wystartowała 1 maja 2017 roku. I już może się pochwalić sukcesami. – Już po pierwszym miesiącu mamy aż trzech ambasadorów marki. To pokazuje potencjał Prouvé, bo widać od razu, jak obrót bezpośrednio przekłada się na osiągane przez naszych partnerów pozycje – mówi Katarzyna Trawińska.

– Długo pracowaliśmy nad naszym planem kariery, rozważaliśmy różne warianty, by ostatecznie połączyć zalety planu różnicowego z obrotowym. Takie połączenie gwarantuje sukces w postaci dobrych, stabilnych dochodów. Naszą mocną stroną jest również to, że na wynagrodzenia dla naszych partnerów przeznaczamy aż 36% naszego obrotu punktowego, przy czym jeden punkt to złotówka netto.

Zapachy z Grasse

Plan kariery to nie jedyny atut firmy. Network marketing o nazwie Prouvé to przede wszystkim unikalne produkty: perfumy, kosmetyki dla domu i środki czystości, które łączy piękny zapach. Każdy produkt dopracowany jest w najmniejszym szczególe. Od autorskiej formuły, aż po etykietę, na której znalazł się artystyczny szkic. Mocno wyróżniają się na tle innych firm działających w MLM – zdecydowanie bliżej im do luksusowych marek butikowych, ale zaskakują przyjaznymi cenami.

– Klienci są coraz bardziej świadomi i mają prawo oczekiwać od produktów coraz więcej. Skuteczność to obecnie zdecydowanie za mało, by klient związał się z marką. Dziś liczy się przede wszystkim bezpieczeństwo użytkowania, atesty, wielofunkcyjność, a wreszcie – emocje, jakie niesie ze sobą użytkowanie produktu. A nic tak dobrze nie buduje emocji jak zapach – tłumaczy twórczyni marki. Dlatego to może być sukces bo Prouvé stosuje zapachy, jakich do tej pory nikt nie używał w tego typu produktach, powstałych na bazie olejków zapachowych sprowadzonych z Grasse – światowego centrum perfumiarstwa.

Prouvé projektując swoje wyroby wychodzi od analizy rynku i potrzeb klienta, bo wsparcie jest wpisane w DNA marki. Mają być przede wszystkim skuteczne, bezpieczne, ale też przyjemne w użytkowaniu. Firma deklaruje dbałość o środowisko, choć przyznaje, że nie stosuje wyłącznie naturalnych składników. Ma za to liczne atesty PZH, szereg badań (w tym badania konsumenckie przeprowadzone na grupie niezależnych konsumentów, potwierdzające wysoką jakość produktów i kompozycje bez alergenów, zgodne ze standardami IFRA).

Napędzani przez najlepszych

Prouvé ma też swój własny program samochodowy, przygotowany we współpracy z Mercedes-Benz Polska i Mercedes-Benz Grupa Wróbel. Od czerwca 2017 roku partnerzy marki mogą brać udział w międzynarodowym programie „Zawsze do przodu”, w którym mają do wyboru leasing bądź długoterminowy najem.

Międzynarodowość tego programu MLM nie jest bezpodstawna, bo produkty marki Prouvé mogą już kupować Czesi, Słowacy, Litwini, Węgrzy, a nawet Chorwaci. Firma nie traci czasu i intensywnie pracuje nad poszerzeniem obszaru działalności. Ma w planach otwarcie się na rynki Europy Zachodniej do końca tego roku. Coraz bardziej umacnia się też na rynku polskim i w lipcu otworzyła we Wrocławiu swój pierwszy showroom.

Tak mocny start zaskakuje o tyle, że firma weszła na rynek po cichu, bez szumnych deklaracji i wielkich konferencji. – Jest czas pracy i jest czas świętowania – tłumaczy Katarzyna Trawińska. – My cały czas intensywnie pracujemy, nie chcemy deklaracji bez pokrycia. W końcu Prouvé znaczy „udowodniony”. (Foto: Mercedes – copyright Mercedes-Benz Grupa Wróbel, salon – copyright Tomasz Piech).