PM-International Asia Pacific Congress 2018PM-International Asia Pacific Congress 2018

Wytwarzane w Niemczech produkty tej spółki MLM są regularnie i niezależnie kontrolowane przez niemiecki TÜV SÜD ELAB. PM-International spełnia więc wszystkie wymagania azjatyckich konsumentów, dlatego na najlepiej rosnących rynkach azjatyckich – w Hongkongu, Japonii i Korei Południowej – liczba sprzedanych produktów oraz liczba partnerów i klientów w roku 2018 w stosunku do roku poprzedniego podwoiła się.

Podczas niedawnego Asia Pacific Congress 2018 w swoim wystąpieniu założyciel PM i CEO Rolf Sorg podkreślił wysiłki zespołu związane z rekordowym rozwojem na rynku Azji i Pacyfiku: – Ta niesamowita podróż nie byłaby możliwa bez naszych oddanych klientów, partnerów i pracowników. Ciężka praca i entuzjazm zawsze się opłacają! Ale nasza praca w biznesie MLM jeszcze się nie skończyła. Mamy jasną strategię na przyszłość i jestem podekscytowany widząc, że nasza wizja dla Azji staje się rzeczywistością – stwierdził Rolf Sorg.

Liderzy i eksperci z całego świata dzielili się tam swoimi doświadczeniami. Przedstawili premiery produktów FitLine, w tym nowy PowerCocktail, PowerCocktail Junior i Munogen. Kolejną emocjonującą atrakcją i hołdem dla ich ciężkiej pracy było uznanie najlepszych menadżerów na żywo, na scenie…

Firma PM-International przeszła długą drogę, aby zapewnić swoją pozycję rynkową i cieszyć się doskonałą reputacją w regionie Azji i Pacyfiku. Wszystko zaczęło się wraz z otwarciem oddziału w Singapurze w 2008 roku. Spółka zainicjowała centralę Asia-Pacific w Singapurze i liczne filie, w tym w Tajwanie, Hong Kongu i ostatnio w Korei Południowej, gdzie uroczyste otwarcie odbędzie się 5 stycznia 2019 roku. Ale na tym nie koniec, bo już planowane jest w przyszłym roku wejście na rynki w Indonezji i Wietnamie.

PM-International AG jest jedną z największych w Europie firm działających w systemie network marketing a porusza się w sektorze zdrowia, wellness i urody. W 2017 roku grupa osiągnęła obrót całkowity wynoszący 632 miliony USD, co stanowi wzrost o 37,2% w porównaniu do roku poprzedniego. W samej Polsce biznes ten swój boom i największy sukces ma już raczej za sobą i na naszym terenie nie odnosi już tak imponujących wyników w porównaniu do konkurencji (w roku 2016 firma zanotowała na terenie RP sprzedaż netto zaledwie na poziomie 16 mln zł.). Wzrosty zapewni więc z pewnością decyzja o rozszerzeniu działalności na inne rejony świata.