Organizacją całego przedsięwzięcia, oprócz Natalii, zajęli się: jej brat Jarosław Łuczak, Katarzyna Żabczyńska oraz małżeństwo Beaty i Dariusza Dziuba. Pierwszy dzień seminarium poświęcony był tematyce motywacji w biznesie i życiu, a zdominował go wielogodzinnymi wykładami jeden z najlepszych obecnie trenerów w Polsce, dobrze znany naszym Czytelnikom – Mariusz Szuba, który swoje umiejętności zdobywał bezpośrednio u takich sław jak: Anthony Robbins, Tolly Burkan, Richard Bandler, Robert Dilts czy Brian Tracy. Mariusz zawsze przekazuje praktyczną i wielokrotnie sprawdzoną wiedzę, co udowodnił i tym razem w Wiśle. Udowodnił, że potrafi w spójny sposób wydobyć ze słuchaczy największe pokłady pozytywnych emocji. Jak powiedziała nam podczas wywiadu jedna z uczestniczek szkolenia: „Kiedy Mariusz mówi, żeby wyskoczyć z okna, to nikt się nie zastanawia po co, tylko wszyscy pytają, z którego okna wyskoczyć.”

Szuba poruszał m.in. takie zagadnienia, jak: model komunikacji NLP (praca ze zrozumieniem świata innych i elastycznością w relacjach z klientami, partnerami, właściwe rozumienie komunikacji), 3 siły odpowiadające za nasz stan emocjonalny (co determinuje nasze nastawienie, elementy motywacji osiągnięć), model 4 kroków – co sprawia, że osiągamy sukces w dążeniu do wyznaczonych celów, ograniczające przekonania (co zrobić, aby się ich pozbyć, technika „palec w nosie”), cele (jak skutecznie wyznaczać cele, aby je osiągnąć, zmodyfikowany SMART), kotwice NLP (jak wzbudzać emocje wspierające proces sprzedaży i perswazji podczas spotkań z potencjalnym klientem/partnerem w biznesie), technika grupowa (potężna technika warunkująca motywacje każdego uczestnika do działania w kontekście jego własnych celów, motywacji i sytuacji życiowej). A co najważniejsze, zgodnie ze swoją teorią, że: „Lepiej dać Ci umiejętności zamiast informacji”, Mariusz nie tylko gadał, ale nauczył słuchaczy kilku bardzo przydatnych w biznesie, konkretnych metod i technik, które już mogą stosować w swojej pracy.

Wykłady Mariusza zakończyły się późnym wieczorem. Drugi dzień szkolenia rozpoczął redaktor naczelny „Network Magazynu” – Maciej Maciejewski, który przyjechał i zaprezentował autorski wykład pomimo wysokiej gorączki i anginy, z którą walczył już od kilku dni. W dwugodzinnym wystąpieniu przedstawił swoje najistotniejsze wnioski i spostrzeżenia na temat branży udowadniając, że obecnie jesteśmy w najlepszym miejscu i czasie, aby zrobić potężny biznes w network marketingu. Jego podzielona na dwie części prezentacja („MLM. Najlepszy model biznesu” oraz „Marketing sieciowy w nowych mediach”) wywołała spore zainteresowanie poruszanymi tematami, o czym świadczyło choćby wiele pytań, z jakimi udali się do niego networkerzy już w kuluarach. – Najbardziej się cieszę, kiedy podczas takiego szkolenia uda mi się zainicjować w słuchaczach chęć działania w MLM poprzez nowe media, bo to jest przyszłość każdego biznesu. A przecież kto zacznie teraz, za 10 lat będzie jechał w czołówce peletonu. Cieszę się, że udało mi się przekazać tym młodym, prężnym networkerom impuls do rozpoczęcia budowania marki i wizerunki w internecie. Pomimo, że od szkolenia minęło dwa tygodnie, to cały czas koresponduje z jego uczestnikami, którzy mają mnóstwo pytań technicznych i pomagam im np. w budowie profesjonalnego profilu na portalach społecznościowych, czy udzielam wskazówek, jak prowadzić bloga – wspomina imprezę Maciejewski.

Po naczelnym miał miejsce wykład profesjonalisty – Szymona Gruszki, który zawodowo zajmuje się szkoleniem networkerów z firmy FM GROUP. Szymon jest absolwentem Uniwersytetu Wrocławskiego, gdzie zrobił politologię. Współpracuje z Wrocławskim Centrum Transferu Technologii Politechniki Wrocławskiej, jako trener klientów biznesowych. Jego specjalnością są zagadnienia związane z rozwojem kompetencji przywódczych, optymalizacja przedsiębiorstw i psychologia sprzedaży. Podczas swojego wykładu uczył tak ważnych w marketingu sieciowym rzeczy, jak: zamykanie sprzedaży i rozwiązywanie konfliktów. Co najważniejsze, podobnie jak Mariusz Szuba, przekazywał wiedzę poprzez inscenizowanie autentycznych rozmów biznesowych. Improwizował scenki, pomagał sobie profesjonalnymi narzędziami, np. wykorzystując do prezentacji ciekawe filmy i spoty reklamowe.

Na koniec, już po wykładach, na przejażdżkę po Wiśle swoim nowiutkim Mercedesem zabrał nas Jarosław Łuczak. Jak się okazało w trakcie rozmowy, Jarek wyznacza w FM nowe standardy. Wszak wiemy, iż wszystkie rozdane przez firmę do tej pory swoim dystrybutorom Mercedesy są koloru bordowego (łącznie ponad sto sztuk). Tymczasem on, jako pierwszy diament, jest od niedawna właścicielem nie dość, że Mercedesa czarnego, to w dodatku jest to kabriolet.

Podczas seminarium zrealizowaliśmy sporo materiału wideo, w tym wywiady z czołowymi networkerami grupy Natalii. Przejażdżka czarnym kabrioletem również została sfilmowana. Więc niebawem udostępnimy gotowy film na naszym portalu. Fotoreportaż z Wisły opublikujemy również niebawem, w lipcowym wydaniu „Network Magazynu”.