Nowoczesne systemy informatyczne dla MLM

przez Piotr Hoffmann

Współpracująca od kilku lat z naszym projektem AKADEMIA MLM firma B2 Internet została nagrodzona w plebiscycie Banking-Magazine.pl. Specjalne wyróżnienie w konkursie „Najlepsza Strona Internetowa Banku 2013” przyznano za stworzenie strony internetowej dla banku we Wschowie.

Mamy przyjemność poinformować, że strona www.bswschowa.pl stworzona  przez współpracujących z nami specjalistów z B2 Internet została wyróżnienie specjalne w plebiscycie Banking-Magazine.pl jako „Najlepsza Strona Internetowa Banku 2013” według internautów. B2 Internet w ramach naszego projektu szkoleniowo-konsultingowego AKADEMIA MLM dla firm sprzedaży bezpośredniej i marketingu sieciowego pomaga nam w inicjowaniu przedsiębiorstw, które będą sprzedawały swoje produkty lub usługi w systemie sprzedaży bezpośredniej i marketingu sieciowego. Firma od podstaw wykonuje dla nas m.in. „Budowę kompletnego systemu informatycznego do obsługi firm MLM”.

Badania i analizy wszystkich bankowych serwisów internetowych, zarówno tych komercyjnych jak również banków spółdzielczych, trwały ponad miesiąc. Oceniając serwisy kapituła konkursowa miała za zadanie zmierzyć się z usability portalu poprzez znalezienie konkretnych informacji, takich jak numer telefonu pod którym możemy zastrzec zgubioną kartę bankomatową, tabele opłat i prowizji dla danych produktów bankowych czy tak jak to miało miejsce w przypadku banków komercyjnych, określenie aktualnego akcjonariatu banku. Oceniane były również podstawowe cechy, jakimi naszym zdaniem powinna charakteryzować się strona instytucji zaufania publicznego, jaką są banki. Badając portale bankowe szczególną uwagę zwracano na przejrzystość informacji na interfejsie głównym, w jaki sposób pomagał w odnalezieniu poszczególnych informacji o działalności banku. Istotnym elementem oceny była punktacja za estetykę oraz dobraną szatę graficzną, w jaki sposób przykuwała swoją uwagę. Nie bez znaczenia okazały się istotne szczegóły, które wyróżniały dany serwis na tle konkurencji. Pod ocenę konkursową trafiły 33 serwisy banków komercyjnych oraz 371 stron banków spółdzielczych.

Mogą Cię również zainteresować