Jakich zagadnień dotknął tym razem Ed w kisążce "Trener Marketingu Sieciowego"? Otóż jego zdaniem większość przedstawicieli marketingu sieciowego marnuje swoje największe aktywo, jakim jest CZAS, ponieważ nie wiedzą, co powinni mówić do swoich współpracowników w swojej strukturze. Gubi ich ZAKŁOPOTANIE. Ta książka likwiduje zakłopotanie, oszczędzając czas. A przecież Czas = Pieniądze.

Ta prosta książka pokazuje, jak poprowadzić SESJĘ COACHINGOWĄ w biznesie MLM. Proces pięciu kroków to klucz do DUPLIKACJI i WYDAJNOŚCI w sieci. Każdy może się nauczyć, jak to zrobić, aby każdy mógł zbudować swój dochód pasywny. Chcesz zbudować ogromną sieć osiągającą sukces co przyniesie Ci dochód pasywny? To proste! Zostań TRENEREM MARKETINGU SIECIOWEGO.

ReklamaReklama

Coaching to najważniejsza, choć zaniedbana umiejętność w biznesie MLM. To umiejętność, która zamienia nowych przedstawicieli w wielkie organizacje, a wielkie organizacje w ogromny dochód pasywny. Coaching to klucz do niczym nieograniczonej PEWNOŚCI SIEBIE. Porządny coaching to klucz do GWARANTOWANEGO SUKCESU.

FAKT: Ta książka przyniesie Ci więcej pieniędzy niż jakakolwiek inna książka o marketingu sieciowym.

Tę książkę powinien koniecznie przeczytać każdy, kto zajmuje się marketingiem sieciowym i sprzedażą bezpośrednią. Elegancko wydana, nowa, pachnąca drukarnią pozycja „Trener Marketingu Sieciowego” od dziś do nabycia wyłącznie w www.leadershop.pl.

Ed LudbrookEd Ludbrook

Edward Ludbrook jest światowej sławy strategiem i znawcą branży sprzedaży bezpośredniej i network marketingu. Urodził się w Nowej Zelandii. W Australii ukończył prestiżową szkołę wojskową na poziomie uniwersyteckim – „Royal Military College Duntroon”. Jako inżynier służył w nowozelandzkiej armii do rangi kapitana, a następnie przeniósł się do Londynu, gdzie pracował w dziedzinie bankowości inwestycyjnej i doradztwa w sprawach strategii (także w firmach działających na zasadach MLM i DS). Jego szkolenia i seminaria zainspirowały ożywienie w licznych spółkach od Islandii po Indonezję. Jako specjalista w sprawach przywództwa, szkoli więcej liderów w większej ilości przedsiębiorstw i w większej ilości krajów, niż jakikolwiek inny trener z branży.

Ponad 40 spółek wynajęło Edwarda, aby zbudował ich strategie rozwoju. Wydana po raz pierwszy ok. 20 lat temu, pierwsza książka Edwarda zatytułowana „The Big Picture” wyjaśniała, dlaczego wtedy marketing sieciowy przeżywał koniunkturę. Fakty i analiza strategiczna zostały w niej zaprezentowane w prosty i logiczny sposób. Uzasadnienie nigdy nie zostało zakwestionowane, a książkę sprzedano w ponad milionowym nakładzie w 20 językach.

Pierwsza książka Ludbrooka w języku polskim ukazała się na rynku w 2007 roku i odniosła ogromny sukces. W „Shakeout! Wielki obraz ukazujący dlaczego marketing sieciowy znowu przeżywa rozkwit”, stosując nową strategię zapewniającą analizę i fakty niezbędne, aby przekonać nawet najbardziej zatwardziałych sceptyków, Edward wyjaśnia dlaczego marketing sieciowy jest właśnie teraz odpowiedni do osiągnięcia fortuny. Z nową przenikliwością pokazał, dlaczego tylko ci, którzy znaleźli się na właściwym miejscu i we właściwym czasie osiągną sukces w trakcie tego nowego, globalnego ożywienia branży MLM. Książka szybko zdobyła uznanie wśród polskich, prawdziwych znawców sektora.

ReklamaReklama

Ed jest członkiem Instytutu 100% Sukcesu, który na całym świecie zdobył sławę lidera w szkoleniu opartym na zdobywaniu kompetencji. Jego pasją jest nauczanie ludzi jak odnieść sukces w MLM. Koncepcja coachingu przedstawiona w książce „Trener Marketingu Sieciowego” sprawdziła się przez lata w wielu firmach, w wielu krajach. To działa!