Niezapomniany jubileusz FM GROUP w Dubaju

przez Barbara Surmiak

To było niczym opowieść z „Baśni tysiąca i jednej nocy” – ponad 300 partnerów biznesowych FM GROUP z całego świata wzięło udział w niezapomnianym Międzynarodowym Szkoleniu Motywacyjnym w Dubaju.

Kulminacyjnym momentem wyjazdu była uroczysta Gala z okazji 10 rocznicy FM GROUP, w czasie której premierę miała nowa kolekcja produktów tej działającej w systemie MLM firmy – TT FM COLLECTION.

Jubileuszowe Międzynarodowe Szkolnie Motywacyjne FM GROUP rozpoczęło się we wtorek 23 września, a zakończyło w niedzielę 28 września 2014 roku. Liderzy budujący swój biznes z FM GROUP spędzili ten czas w luksusowym Jumeirah Beach Hotel, z zapierającym dech w piersiach widokiem na jeden z najbardziej znanych symboli Dubaju: hotel w kształcie żagla. Z kolei już w czwartek, 25 września, wzięli udział w intensywnym szkoleniu.

Spotkanie rozpoczął swoim porywającym wystąpieniem Alexander Michaels, właściciel oddziału FM GROUP w Zjednoczonych Emiratach Arabskich. Potem było jeszcze ciekawiej: Halina Melad i Alexandra Monet z drom fragrances przeniosły zgromadzonych w tajemniczy świat zapachów. Następnie Ryszard Armanowski, Małgorzata Wawrzynowicz-Mazur, Małgorzata Serwa i Szymon Gruszka przeprowadzili szkolenie podzielone na 4 bloki tematyczne, które symbolizowały żywioły ziemi, wody, powietrza i ognia. W pięknym stylu nagrodzono również sukces najlepszym i najwytrwalszym menedżerom. Warsztaty zakończyło wręczenie diamentowym orchideom i jaspisowej gwieździe spersonalizowanych numerów magazynu FM GROUP INFO, stworzonych specjalnie dla nich.

Zarówno elementy wystroju hotelu, jak i tematy szkoleń stopniowo zdradzały czekającą niespodziankę, która została zaprezentowana w czasie rocznicowej gali FM GROUP w piątek, 26 września. Była to premiera luksusowej, limitowanej serii produktów – TT FM COLLECTION. Osobiście opowiedzieli o niej właściciele FM GROUP, Katarzyna i Artur Trawińscy. Ta wyjątkowa, autorska seria produktów, dzięki którym zapewne wiele osób zarobi niezłe pieniądze zainspirowana została czterema żywiołami, jednak prawdziwy żywioł – piąty – to ambitni ludzie, bez których marka FM GROUP nie mogłaby istnieć.

Podczas gali liderzy z całego świata otrzymali wyjątkowe statuetki w nagrodę za pracę włożoną w ten network marketing i rozwój firmy. Specjalne podziękowania otrzymali także kontrahenci, przedstawiciele oddziałów firmy współpracujące z FM GROUP oraz zaproszeni goście. Dubaj – gorące, pełne świateł miasto, które nigdy nie zasypia – dla uczestników eskapady okazał się idealnym miejscem, by razem wkroczyć w kolejne, pełne sukcesów dziesięciolecie marki FM GROUP!

Mogą Cię również zainteresować