NETWORKING (nie mylić z network marketingiem oraz MLM – przyp. red.) to świadome budowanie relacji z partnerami biznesowymi oraz wzajemna pomoc i współpraca. Coraz częściej system rekomendacji staje się podstawą funkcjonowania w świecie biznesu. W marketingu sieciowym również. Cel Międzynarodowego Tygodnia Networkingu to uświadomienie przedsiębiorcom, że rozbudowana sieć kontaktów partnerskich znacząco wpływa na rozwój firm i może zapewnić ich sukces.

W środowy poranek na spotkanie w centrum Krakowa przybyło 100 osób, w tym 40 członków grupy. Pojawili się również goście, przedstawiciele grup networkingowych i przedsiębiorcy. Ryszard Chmura, dyrektor regionalny BNI Małopolska, przedstawił prezentację na temat kluczowej roli networkingu w biznesie i zachęcił do wymiany doświadczeń. Po części oficjalnej, uczestnicy mieli szansę poznać się ze sobą i wymienić wizytówki – czyli zobaczyć, jak działa networking w praktyce.

Międzynarodowy Tydzień Networkingu jest organizowany już po raz szósty. W tym roku spotkania odbywają się w 15 krajach na sześciu kontynentach. (foto: Piotr Szalański)