Wydarzenie „Momentum” było obchodami jubileuszu 10 urodzin tej działającej w DS/MLM firmy, na której m.in. swoje przemówienie wygłosił sławny mówca motywacyjny Darren Hardy. Ponadto na scenie ogłoszone zostały nowe promocje oraz wprowadzone zostały główne koncepcje związane z inicjatywą MonaVie mynt.

Przywództwo XXI wieku

Podczas obchodów 10-lecia działalności MonaVie w branży sprzedaż bezpośrednia i network marketing do rąk współpracowników trafiły wyjątkowe, jubileuszowe butelki produktu – całość pozyskanych z niej funduszy przeznaczono na rzecz charytatywnego Projektu MORE. Ponadto, dystrybutorzy MonaVie w ramach tej akcji zademonstrowali esencję firmy – kulturę hojności i dobroczynności – przekazując wysoką darowiznę oraz dokonując 73 adopcji na odległość dzieci należących do projektu.

Pomoc innym była jedną z głównych idei propagowanych przez ten biznes podczas całego wydarzenia, a światowej sławy mówca motywacyjny, autor, lider biznesu i wydawca „Success Magazine” Darren Hardy, przemawiał o potrzebie wyłonienia nowego rodzaju przywódcy:

– W przywództwie dwudziestego pierwszego wieku nie chodzi o spełnianie swych marzeń, lecz o pomoc innym w osiąganiu ich własnych – wygłosił Hardy do publiczności. – To Wy jesteście mistrzami dziedzictwa, które trwać będzie w sercach Waszych ludzi.

Cel i koncepcja mynt zaprezentowana w Europie

Oprócz szkolenia umiejętności z zakresu przywództwa, podczas spotkania wprowadzone zostały cele i koncepcje mynt. W Stanach Zjednoczonych i Kanadzie ta filozofia rozrasta się w niewiarygodnym tempie. Poza Ameryką Północną, MonaVie skutecznie wprowadziło mynt w Brazylii a jeszcze w kwietniu br. zamierza zaprezentować tę koncepcję na rynku japońskim. Europejskim dystrybutorom MonaVie zaprezentowano sposób budowania długotrwałego i zrównoważonego biznesu według nowej filozofii.

Stworzona z potrzeby powrotu do korzeni sprzedaży bezpośredniej, mynt skupia się na tworzeniu wysokiej jakości produktów funkcjonalnych fitness, z konkurencyjną ceną. Model mynt jest przeznaczony dla wszystkich, którzy chcą cieszyć się życiem świadomym jego celu. Niektórzy chcą przyłączyć się do tej inicjatywy wyłącznie jako konsumenci produktów, inni chcą zachować zdrowie, zarobić dodatkowe 1000 dolarów miesięcznie, a jeszcze inni chcą osiągnąć sukces poprzez wykorzystywanie tej koncepcji w połączeniu z nimi swoich zdolności przedsiębiorczych do tworzenia własnego, domowego biznesu. Niezależnie od powodu, ten elastyczny model pozwala każdemu do dokonania indywidualnego wyboru, w jaki sposób chce uczestniczyć w rozwoju marki.

Moim zdaniem MonaVie znajduje się teraz w znakomitym okresie swojego rozwoju. To dobry czas na to, aby generować tutaj pieniądze i realizować marzenia. To wydarzenie było najlepszym przykładem tego, co firma osiągnęła przez ostatnie 10 lat swojej działalności zapowiadając świetlaną przyszłość tego projektu. Kolejny Europejski Kongres MonaVie odbędzie się w czeskiej Pradze w kwietniu 2016 roku.