MLM MEDIA CAR 1

przez Maciej Maciejewski

Jest elegancki, wygodny, ma klasę i potężny, pięknie mruczący, czterystu konny motor. Będzie nam służył przede wszystkim do edukowania menedżerów budujących swój biznes w sektorze sprzedaży bezpośredniej i marketingu sieciowego. Startujemy z projektem MLM MEDIA CAR.


Jeszcze nie nagraliśmy w nim żadnego ujęcia, a już go znała cała Polska. I o to chodzi. Buzz Marketing to dzisiaj podstawa każdego biznesu. Pierwszy wywiad zarezerwowaliśmy oczywiście dla ojca chrzestnego tego przedsięwzięcia – Marcina Kuźniara, prezesa dwóch firm – K2 Doradcy Finansowi oraz młodziutkiej, działającej w network marketingu European Financial Group. To ten jegomość, kładąc w biznesie szczególny nacisk na wiedzę i profesjonalizm, w ramach szeroko zakrojonego edukowania sektora zapragnął nawiązać bliższą współpracę ze szkoleniowo-konsultingową jednostką „Network Magazynu” o nazwie Akademia MLM. Podpisaliśmy z EFG długoterminową umowę o współpracy i zamiast zlecać nam płatne reklamy, prezes zakupił redakcji NM pięknego Porsche Cayenne, którym teraz będziemy mogli podróżować po kraju (a może nie tylko?) i nagrywać interesujące rozmowy.


W ten sposób firma EFG została Ambasadorem Akademii MLM, a sektor ma nowy projekt edukacyjno-podróżniczy MLM MEDIA CAR. Teraz czekamy na mądre propozycje. Kogo następnego mamy wziąć na widelec? Jakie tematy związane z biznesem MLM chcielibyście zgłębić i rozszerzyć? Co Was frapuje? Jakich zagadnień chcielibyście się nauczyć? Komentujcie i proponujcie. Redaktorzy „Network Magazynu” i ich MLM MEDIA CAR są do Waszej kochani dyspozycji. A oto pierwsza, historyczna jakby nie było, rozmowa:

PS. Bardzo dziękujemy naszemu mentorowi Maćkowi „Mediafun” Budzichowi. Za natchnienie i inspirację. Za jego pomysłowe, twórcze ADHD. Dzięki Maćku, że jesteś. Chcemy się rozwijać, więc również Ciebie prosimy o techniczne komentarze. Ale na priv : )

Mogą Cię również zainteresować