Podczas konferencji zostaną poruszone takie tematy jak kampanie społeczne i bojkoty konsumenckie online, grywalizacja czy społeczne hackerstwo. CSR 2.0 to ewolucja tradycyjnego podejścia do społecznej odpowiedzialności biznesu, oparta na nowych możliwościach technologicznych oraz najświeższych trendach rynkowych. Zakłada ono m.in. wykorzystywanie nowoczesnych metod i sposobów prowadzenia dialogu z interesariuszami (zwłaszcza portali społecznościowych) oraz nowych form komunikacji działań społecznie odpowiedzialnych. Jednym z popularyzatorów koncepcji CSR 2.0 jest gość specjalny tegorocznej konferencji organizowanej przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu – Wayne Visser, dyrektor CSR International, autor takich książek jak „The Age of Responsibility: CSR 2.0 and the New DNA of Business” czy „The World Guide to CSR”.

Podczas konferencji, która odbędzie się 11 października w Warszawie omówione zostaną trzy tematy przewodnie związane z CSR 2.0: komunikacja, edukacja oraz technologia. Każdy z nich zostanie zaprezentowany w innowacyjny sposób w osobnym bloku tematycznym, z wykorzystaniem formuły pecha kucha – dynamicznych prezentacji trwających 6 minut i 40 sekund zapewniających skupienie odbiorców. W drugiej części konferencji odbędą się warsztaty prowadzone przez specjalistów: „Zrównoważony model biznesowy źródłem innowacji”, „Czy dialog z interesariuszami można prowadzić online?” oraz „Kreowanie skutecznej kampanii społecznej online” . Zapisy na obie części konferencji już się rozpoczęły. Opłata za udział wynosi 999 zł. Dla studentów, akademików i pracowników organizacji pozarządowych obowiązuje cena zniżkowa: 250 zł. Zapisy na konferencję prowadzone są online. A oto specjalne zaproszenie od Wayna Vissera:

To będzie już trzecia konferencja w temacie CSR 2.0. Po raz pierwszy zorganizowano ją w 2010 roku. Było to pierwsze wydarzenie w Polsce poświęcone tematyce CSR i mediów społecznościowych. W ramach popularyzacji tematu CSR 2.0 powstała strona www.facebook.com/CSRdwazero. Partnerem głównym tegorocznej konferencji jest Orange Polska. Patroni medialni wydarzenia to: Bizon, CR Navigator, GoldenLine, MARKETER +, marketingowiec.pl, Marketing przy kawie, Network Magazyn, NK.pl, Proto.pl, SOCIALPRESS, Socjomania.

W przypadku dodatkowych pytań, prosimy o kontakt:

Karolina Szlasa

tel. 22 627 18 71, kom. 669 510 483

e-mail: karolina.szlasa@fob.org.pl

Forum Odpowiedzialnego Biznesu jest najstarszą i największą organizacją pozarządową w Polsce, która zajmuje się koncepcją społecznej odpowiedzialności biznesu w kompleksowy sposób. Misją FOB jest upowszechnianie idei odpowiedzialnego biznesu jako standardu obowiązującego w Polsce w celu zwiększenia konkurencyjności przedsiębiorstw, zadowolenia społecznego i poprawy stanu środowiska. Więcej informacji na stronie www.odpowiedzialnybiznes.pl.