Spotkanie prowadzili Jan Brykczyński i Dietmar Dahmen. Seminarium w Ossie było świętowaniem ukończenia „Biegu 90 dni” – specjalnego programu motywacyjnego, wdrożonego w 2014 roku przez struktury działającej w systemie MLM firmy MonaVie. Podsumowaniem tego tematu zajął się w pierwszym wykładzie Artur Rdzonek, który stwierdził: – Dzisiaj jestem przekonany, że jesteśmy gotowi pójść na kolejny poziom dlatego, że mamy za sobą niesamowity okres edukacyjno-szkoleniowy. Ostatnie 90 dni dało nam sukces i oczywiście jestem z tej akcji zadowolony, ale dowiedziałem się jednocześnie co mogliśmy zrobić lepiej. Dlatego następny „Bieg 90 dni” da nam jeszcze lepsze rezultaty – bo mamy konkretne doświadczenia – powiedział Rdzonek. W ciekawej prelekcji zaprezentował się również Mateusz Koziel, który pod względem tematycznym zadanie miał bardzo proste – opowiedział swoją własną, prywatną historię. Dowiedzieliśmy się więc, co robił przed network marketingiem, za co teraz ceni ten biznes i jak się czuje w MonaVie.

Dlaczego MLM? Dlaczego MonaVie? Na te pytania odpowiedział kolejny mówca, którym był Mauricio Bellora, świeżo upieczony w MonaVie prezes i dyrektor zarządzający, który pomimo krótkiego stażu w tym biznesie już zdążył wypracować sobie wśród dystrybucji wielkie uznanie i szacunek. Mauricio wniósł do MonaVie bagaż doświadczeń z zakresu rozwoju biznesu i przywództwa. Poprzednio pełnił funkcję prezesa i dyrektora zarządzającego w DaumDeuman – firmie consultingowej, specjalizującej się we współpracy z firmami branży network marketing w celu inicjowania rozwoju. Nowy prezes ma nowoczesne podejście do MLM z uwzględnieniem Web 2.0 oraz odpowiedzialności społecznej firm. W trakcie 27 lat doświadczeń na stanowiskach kierowniczych w znanych firmach, takich jak Natura, Mary Kay, Allergan – zarządzając globalnymi produktami i ekspansywną polityką, był nie tylko efektywny w kreowaniu rentowności nowych rynków, ale także w przywracaniu opłacalności starym, mało wydajnym. Mauricio uzyskał tytuł doktora nauk farmaceutycznych i biochemicznych na Uniwersytecie w Buenos Aires, studiował także zarządzanie międzynarodowe na INSEAD we Francji, otrzymując tytuł z Global Leadership i Business Administration.

Z arcyciekawym wykładem zatytułowanym „MLM jako pojazd dla wolnych ludzi” do Ossy przyjechała dr Alina Vogelgesang – rektor Gliwickiej Wyższej Szkoły Przedsiębiorczości, autorka pracy naukowej „Multi Level Marketing w Gospodarce Rynkowej”. Jej przemówienie, w którym zgrabnie połączyła najświeższe informacje na temat biznesu MLM pod kątem wiedzy akademickiej z tym, co ten sektor gospodarki ma jeszcze przed sobą, okazało się strzałem w dziesiątkę a wyrazili to sami słuchacze, nagradzając prelegentkę gromkimi brawami oraz tysiącami pytań skierowanymi do niej już w kuluarach.

Po przerwie swoją osobistą historią podzielił się ze sceny charyzmatyczny Andrzej Wachowski, a po nim najważniejsze informacje firmowe przekazał wszystkim Jarosław Flis, regionalny dyrektor zarządzający na Europę Środkową. Znany już naszym Czytelnikom Piotr Gotowicki zaprezentował natomiast narzędzia do pracy MVSystem.pl a o przedsięwzięciu charytatywnym Projekt More opowiedziała Angelika Zadunajska.


O swoich wrażeniach wynikających z działalności w MonaVie oraz o tym, jak z tego generować pieniądze mówili również: Paweł Bregula, Daniel Kaźmierczak, Dariusz Stawicki, Marcin Mierzwiński, Barbara Urbańska i Tomasz Pawlak. Po tych krótkich, ale jakże wartościowych przemówieniach mogę śmiało stwierdzić, że o tych ludziach będzie jeszcze głośno. Zarówno w branży, jak i na łamach „Network Magazynu”.

Krótka przerwa i na scenie znów pojawił się Mauricio Bellora, który tym razem wyjawił nam swoją wizję firmy na rok 2015. A do społeczności MonaVie zwrócił się tak: – Lubię do Was przyjeżdżać, bo za każdym razem, kiedy się tutaj pojawiam, jesteście coraz lepsi. Za każdym razem pojawia się tutaj jakaś nowa inicjatywa biznesowa. Powodem dlaczego chcę być tu wśród Was jest to, że to Wy dajecie innym nadzieję. To Wy jesteście tematem, któremu Wasi liderzy poświęcają każdą minutę.

Na koniec wszystko podsumował, ale wygłosił również świetne przemówienie motywacyjne, nie kto inny, jak Piotr Mosio. Pomiędzy kolejnymi prelekcjami uhonorowano na scenie za najlepsze wyniki w pracy wielu współpracowników firmy. Miała miejsce nominacja gwiazd do programu „Gwiazdy 1000”, nominacje od pozycji bronze do gold plus, od rubina do emeralda oraz nominacje na diamentów plus.

Podsumowaniem mojej skromnej relacji niech będą słowa samych uczestników tego spotkania, które zacytuję z ich strony internetowej: „Pierwszy 90 dniowy bieg przeszedł do historii i z pełną odpowiedzialnością możemy powiedzieć, że był OGROMNYM sukcesem! Zmienił życie kilkuset osób, które wzięły w nim udział. Po ciężkiej pracy przyszedł czas na zasłużony odpoczynek i świętowanie. Tym razem oprócz merytorycznych wykładów najważniejsze były Emocje, Emocje i jeszcze raz Emocje! W Ossie udało nam się zebrać mnóstwo pozytywnej energii i ponad 1600 uśmiechniętych twarzy. Nasi liderzy wydają się robić milowe kroki w górę i za każdym razem zachwycają coraz lepszymi opowieściami. Natomiast największym zaszczytem dla polskiej społeczności MonaVie były odwiedziny Mauricio Bellora, który już na samym początku przyznał, że musiał wybrać pomiędzy przyjazdem do Polski i równocześnie odbywającym się eventem w Brazylii. Podkreślił jednak, że to dobry wybór! Za każdym razem, gdy przyjeżdża do nas widzi, że społeczność MonaVie jest coraz silniejsza, liderzy są lepsi i pojawiają się nowe inicjatywy w biznesie”.