Mary Kay China zdobyła prestiżową nagrodę Marco Polo

przez Katarzyna Wagner

Działająca w systemie MLM kosmetyczna firma Mary Kay oraz jej szef na Azję i Pacyfik zdobyli uznanie za przyczynienie się do stałej wymiany talentów pomiędzy Chinami a USA. Koncern otrzymał prestiżową nagrodę Marco Polo.

Lu Ming & KK ChuaLu Ming & KK Chua

W imieniu network marketingowej firmy Mary Kay nagrodę Marco Polo odebrał niedawno KK Chua – prezydent regionu Azji i Pacyfiku. O wyróżnieniu tej właśnie spółki zadecydowała Chińska Administracja Państwowa ds. Ekspertyz Zagranicznych, Chińskie Stowarzyszenie na Rzecz Międzynarodowej Wymiany Personelu oraz Amerykańska Fundacja na Rzecz Wymiany Międzynarodowej w Stanach Zjednoczonych. Zdaniem fundatorów nagroda Marco Polo świadczy o wysokim wkładzie Mary Kay w wymianę informacji i komunikacji pomiędzy USA a Chinami, gdzie działa ta firma kosmetyczna.

Mary Kay jest jedną z największych na świecie firm kosmetycznych w sektorze DS/MLM, a Chiny są dla niej jednym z największych rynków. Kraj ten jest również domem produkcyjnym Mary Kay – jedynym poza USA, albowiem znajduje się tam fabryka kosmetyków o powierzchni 195 000 stóp kwadratowych z siedzibą w chińskim Hangzhou. Poza działalnością operacyjną Mary Kay pomaga kobietom w całym kraju poprzez inicjatywę „Pink Changing Lives”. Szeroki zakres działań z zakresu filantropii i CSR organizowanych przez Mary Kay w Chinach pozwala na ułatwienie partnerstwa transatlantyckiego na wielu poziomach.

Lu Ming – zastępca administratora Państwowej Administracji Zagranicznej Rzeczoznawców wręczył nagrodę Marco Polo prezydentowi regionu Azji i Pacyfiku w Mary Kay 6 marca br. podczas uroczystej ceremonii. Od momentu powstania nagrody w 1987 roku, przyznano ją 30 prezesom, przedsiębiorcom i politykom, a jednym z nich był prezydentem USA George H. W. Bush.

Na polskim rynku firma Mary Kay Cosmetics Poland również radzi sobie bardzo dobrze. Oferowane społeczeństwu przez konsultantki wysokiej jakości kosmetyki cieszą się uznaniem i popularnością, a spółka z roku na rok generuje ciekawe wyniki finansowe. Według publikowanego przez „Network Magazyn” branżowego rankingu spółka w 2015 roku osiągnęła sprzedaż netto na poziomie 44 milionów 963 tys. złotych.    

Mogą Cię również zainteresować