Ryszard RembiszewskiRyszard Rembiszewski

2 października br. oczy całej polskiej branży sprzedaży bezpośredniej i marketingu sieciowego skierowane były na nową, rodzimą markę DuoLife. W tym dniu, punktualnie o godz. 19:00 karty zostały odkryte a kości rzucone na stół – odbył się pierwszy webinar na temat tego nowego przedsięwzięcia zainicjowanego przez Galerię Usług Sp. z o.o.

ReklamaReklama

Po przyjrzeniu się skrzętnie przygotowanej, nieco tajemniczej akcji promocyjnej, zwłaszcza w nowych mediach, po kilku dniach analizy planu wynagrodzeń oraz planu motywacyjnego, jak również po wysłuchaniu obszernej rekomendacji dr Piotra Kardasza można stwierdzić, że w terminologii pokerowej tego typu zagrywkę nazwano by pokerem królewskim. Plan nie zalicza się do najprostszych – na co zwróciło już uwagę kilku naszych Czytelników – jest lekko skomplikowany, ale nie trzeba być geniuszem, aby dostrzec w nim potencjał.

dr Piotr Kardaszdr Piotr Kardasz

Potwierdziliśmy również informacje, że DuoLife uzyskał pozytywną opinię Sanepidu oraz GIS i na rynku będzie dystrybuowany jako suplement diety. Jak poinformowała naszą redakcję Galeria Usług – właściciel marki DuoLife, prowadzone są także przygotowania do przeprowadzenia badań klinicznych, które mają na celu potwierdzenie wyjątkowego spektrum działania tego suplementu. Na kanwie ostatnich badań, które – zdaniem zarządu firmy – również uwzględniono przy tworzeniu produktu, a 7 października 2013 roku zostały uhonorowane nagrodą Nobla w dziedzinie medycyny, proces badań klinicznych powinien przejść niezwykle sprawnie. Zobaczymy.

Jacek GawłowskiJacek Gawłowski

Na razie wszystko wskazuje na to, że startuje „rakieta”, która może okazać się kolejną wizytówką polskiego MLM na świecie. Tym bardziej, że jak się dowiedzieliśmy, spółka wygenerowała w ciągu pierwszych trzech dni funkcjonowania obrót przekraczający ponad 500 000 zł, a ogromna część z tej puli jest przecież przeznaczona na prowizje. Trzymamy kciuki, będziemy kibicować i informować. Bo jest o czym. W miniony piątek byliśmy z naszym reporterskim zoomem na Stadionie Narodowym, gdzie marka DuoLife odebrała zacną nagrodę. Fotoreportaż już niebawem.