Turniej, dzięki swojej wieloletniej tradycji i prestiżowi, zyskał wielu zwolenników i sympatyków. W tegorocznej edycji uczestniczyło niemal 100 golfistów z całej Polski i z zagranicy, głównie przedstawicieli świata biznesu i mediów. Dwudniowy turniej rozgrywany był wg zasad R&A of Golf Club of St. Andrews, PZG i zasad lokalnych. Walka, choć zaciekła, przebiegła zgodnie z etykietą gry oraz w doskonałych nastrojach, czemu niewątpliwie sprzyjała słoneczna, wymarzona jak na tę porę roku pogoda.

Zwycięzcą turnieju, z wynikiem 136 uderzeń, został Mark Tysper, prezes Grapetown Polska, który już raz w historii turnieju stanął na podium, zajmując trzecie miejsce. Drugie miejsce zajął Roman Fedorczuk, prezes ABK Grupa, z różnicą 10 punktów w stosunku do zwycięzcy, natomiast za nim uplasował się Marek Sowa, członek zarządu 4fun Media, z wynikiem 151 uderzeń. W każdej grupie handicapowej nagrodzono trzy pierwsze miejsca, a wszyscy uczestnicy otrzymali pamiątkowe medale. Dodatkowo organizatorzy wręczyli nagrody specjalne, ufundowane przez partnerów turnieju, za najbliższe i najdłuższe uderzenie na określonych dołkach. Dekoracji zwycięzców dokonał Simon Boyd, prezes UPC Polska, partnera tytularnego imprezy.

Tego dnia zaproszeni goście oprócz kibicowania golfistom mieli okazję osobiście poznać zasady tego najbardziej gentlemeńskiego sportu na świecie podczas Akademii Golfa. Z lekcji profesjonalnego instruktora skorzystali nie tylko nowicjusze, którzy wcześniej nie mieli styczności z tym sportem, ale także początkujący gracze, którzy mogli doskonalić swoje umiejętności pod okiem specjalisty. Profesjonalne porady były szczególnie przydatne samoukom. Z pewnością część z gości akademii połknęła bakcyla i być może już za kilka lat wystartuje w następnych edycjach turnieju.

Impreza, która od lat skupia wokół siebie osobistości ze świata biznesu, sportu i mediów, zapewnia pasjonatom golfa rozrywkę na najwyższym poziomie, a początkujących zachęca do zgłębiania tajników tego sportu. Zdrowa rywalizacja, kilkugodzinne rozmowy w doborowym towarzystwie nierzadko przynoszą także nowe kontakty biznesowe. Turniej organizowany jest cyklicznie w ramach programu „Polish Golf” (www.polishgolf.pl), stworzonego przez agencję komunikacji marketingowej ABK Grupa (www.abkgrupa.pl).

Partnerem tytularnym turnieju jest UPC Polska. Partnerzy: FOX, National Geographic Channel, TVN CNBC Biznes, Kinopolska Muzyka, Eurosport, Crime & Investigation Network. Patroni medialni: Platine.pl, ESSENCE, Sport24.pl, SportujSię!, LOGO, Network Magazyn, Business Woman & life, Golf & Life, Polishgolf.pl, Radio PIN, The Warsaw Voice. Organizatorzy: agencja komunikacji marketingowej ABK Grupa, First Warsaw Golf & Country Club.

First Warsaw Golf & Country Club oraz agencja komunikacji marketingowej ABK Grupa zapraszają już wszystkich zainteresowanych do udziału w „Mistrzostwach Klubu” FWG&CC oraz w finałowym turnieju „polishgolf National Club Championship”. Termin: 15-16 października 2011 roku, pierwszy dzień – start z 1-go dołka, drugi dzień – shot gun. Format: klasyfikacja główna strokeplay brutto: Mistrz Klubu, Wice Mistrz Klubu, II Wice Mistrz Klubu, dodatkowo klasyfikacja kobiet o tytuł Mistrzyni Klubu (dla osób posiadających członkostwo pola). A także nagrody za I-sze, II-gie i III-cie miejsce, w czterech grupach handikapowych (dla wszystkich zawodników): 0-9,4 – stroke netto, 9,5-18,4 – stableford, 18,5-24,4 – stableford, 24,5-36,0 – stableford oraz Ladies Longest Drive, Men Longest Drive, Closest to the pin. Limit zgłoszeń: 120 osób. Zapisy w recepcji klubu FWG&CC pod adresem: golfclub@firstwarsawgolf.com oraz pod numerem telefonu (0-22) 782 45 55. Opłaty: członkowie pola – 120 PLN, członkowie Weekday – 200 PLN, pozostali – 350 PLN. Płatność w klubie FWG&CC. Więcej szczegółów na stronie www.polishgolf.pl oraz www.firstwarsawgolf.com.

Organizatorzy: First Warsaw Golf & Country Club, ABK Grupa. Patronaty medialne: Polishgolf.pl, Sportujsie.pl.