Łódź Jungle Web to branżowe wydarzenie obejmujące niecodzienne, pełne wyzwań spotkania młodych i ambitnych ludzi z przedstawicielami biznesu. Konferencja jest dedykowana pasjonatom internetu, marketingu i nowych technologii oraz wszystkim osobom zainteresowanym tematyką social mediów, blogów, reklamy w internecie, a także programowaniem i projektowaniem.

W wyjątkowej atmosferze uczestnicy będą mieli okazję zdobyć wiedzę między innymi z zakresu skutecznych metod budowania pozytywnego wizerunku w sieci, bogactwa dostępnych narzędzi e-marketingu, metod monitorowania internetu, prowadzenia badań i analiz social media oraz działalności największych internetowych firm w Polsce. Do udziału w konferencji zapraszamy przedstawicieli firm branży interaktywnej, którzy zechcą podzielić się swoimi doświadczeniami, wskażą możliwości wykorzystania nowoczesnych narzędzi marketingu internetowego oraz zainicjują ciekawą dyskusję podczas zajęć.

Wśród zaproszonych gości, którzy poprowadzą warsztaty tematyczne, prelekcje oraz panele dyskusyjne, znajdą się między innymi przedstawiciele agencji public relations i interaktywnych, specjaliści ds. mediów społecznościowych i badań w internecie, blogerzy oraz graficy i programiści. Swój udział w konferencji potwierdzili już: Ericpol, Brand24, Sotrender, A.T.O.M Media Interactive, Sarigato, studio graficzne Fajne Chłopaki oraz Żarówka PR i Marketing.

Udział w konferencji jest bezpłatny, a aktualności na temat wydarzenia można śledzić na oficjalnym fan page facebook.com/LodzJungleWeb. Wszelkie sugestie oraz pomysły dotyczące najbliższej konferencji Łódź Jungle Web 2013 prosimy kierować na adres: jungleweb@marketeam.pl.

Więcej informacji udziela:

Sylwia Kalinowska

Biuro Prasowe

Łódź Jungle Web

tel.: 601 918 306

sylwia.kalinowska@zarowkamarketing.pl