Konkurs PSSB dla studentów rozstrzygnięty

przez Katarzyna Wagner

Edycja 2011/2012 corocznego konkursu organizowanego przez Polskie Stowarzyszenie Sprzedaży Bezpośredniej dla studentów na najlepsza pracę licencjacką lub magisterską dotyczącą sprzedaży bezpośredniej w tym marketingu sieciowego, została rozstrzygnięta.

źródło: flickr.comźródło: flickr.com

Pierwsze miejsce i nagrodę główną zdobył Mieszko Mąkowski za pracę magisterska pt. „Znaczenie narzędzi internetowych stosowanych do rekrutacji w marketingu sieciowym na przykładzie firmy FM GROUP”. Drugie miejsce jury przyznało Małgorzacie Krzeszewskiej, autorce pracy inżynierskiej pt. „Pomiar i doskonalenie poziomu satysfakcji dystrybutorów FM Group Polska”. Komisja postanowiła także wyróżnić pracę magisterską Joanny Kowalczyk. Zajęła się ona tematem „Odziaływania na innych w sprzedaży bezpośredniej. Konteksty filozoficzne i komunikacyjne”.

Wszystkie docenione osoby spotkały się 2 kwietnia 2012 roku na walnym zebraniu Polskiego Stowarzyszenia Sprzedaży Bezpośredniej w Hotelu Polonia. W czasie uroczystego rozdania nagród wręczone im zostały pamiątkowe dyplomy i upominki ufundowane przez kilka firm zrzeszonych w PSSB: Amway Polska, Avon Polska, Betterware Polska i Mary Key Polska. Zwycięzcom serdecznie gratulujemy i zapraszamy do udziału w kolejnych edycjach konkursu!

Mieszko MąkowskiMieszko Mąkowski

– Pomysł na moją pracę magisterką związany jest ściśle z tym, czym obecnie się zajmuję – powiedział nam Mieszko Mąkowski, zdobywca pierwszego miejsca w konkursie PSSB. – Od momentu przyłączenia się do FM GROUP szukałem sposobów, by uczynić rekrutację w MLM procesem mniej czaso i kapitałochłonnym. Swoje myśli kierowałem w stronę internetu. Owocem tego jest portal Wolfin.pl, dzięki któremu dziś z powodzeniem sponsoruję ludzi do mojego biznesu i którego możliwości opisałem w mojej pracy. Dziś, gdy ludzie mają coraz mniej czasu, a ceny paliwa biją kolejne rekordy, internet staje się coraz bardziej popularnym medium w rekrutacji. O ile sieć w dzisiejszych czasach dostępna jest dla każdego, to stworzenie narzędzi do skutecznego sponsorowania wbrew obiegowym opiniom wcale takie proste i łatwe nie jest. Ale jak mówią „kto nie chce szuka powodu, kto chce szuka sposobu."

Mogą Cię również zainteresować