Apocalypto Mel Gibson Movie Review Bismarck And The Unification Of Germany Essay Corporate Business Plan Pdf Bakery Essay Contest 2013 College Board

Koncern Amway podał swoje wyniki za rok 2019

przez Katarzyna Wagner

Amway – największy koncern sprzedaży bezpośredniej i marketingu sieciowego na świecie ogłosił dane o sprzedaży za rok 2019. Wynik w wysokości 8,4 miliarda dolarów to spadek o 5% w stosunku do danych z roku 2018 roku. Biorąc pod uwagę poważne problemy sektora w Chinach zdaniem firmy są to bardzo dobre informacje.

Chiny to największy rynek dla firmy Amway, a region ten notuje w całej branży DS/MLM znaczące spadki. Jednak spółka była w stanie zwiększyć udział w rynku i awansować o pozycję drugiego kraju w sektorze.

– W 2019 roku świętowaliśmy 60 rocznicę, a teraz nie możemy się już doczekać 70 urodzin, aby rozpocząć wdrażanie przedsiębiorczości w następne pokolenia – powiedział Milind Pant, dyrektor generalny Amway. – Nasz koncern jest już dostosowany do największych światowych trendów, takich jak Gig economy, rosnące zapotrzebowanie konsumentów na produkty, które wspierają zdrowy tryb życia oraz rozwój społeczności w social media, które łączą ludzi o podobnych pasjach i zainteresowaniach. Nasza nowa, wieloletnia strategia wzrostu i plan inwestycyjny pomogą naszym niezależnym przedsiębiorcą wykorzystać te trendy, aby jeszcze mocniej wesprzeć swoich klientów – dodał Pant.

Bardzo ciekawe są w tym momencie plany Amway na najbliższe miesiące. Firma zainwestuje w 2020 roku ponad 500 milionów USD w różnego rodzaju platformy cyfrowe, innowacje produktowe i specjalne wynagrodzenia dla Amway Business Owner (ABO). Wszystko po to, aby napędzać globalny rozwój przedsiębiorstwa i dostarczyć swoim współpracownikom jeszcze lepsze narzędzia do budowania biznesu.

Amway już chwali się jedną z nowych platform cyfrowych. Projekt nazywa się 3E czyli „Easy, Early, Earning”, a na razie działa w Chinach. 3E koncentruje się na sprzedaży produktów poprzez handel społecznościowy, we współpracy ze światowym liderem technologicznym Tencent. Za pośrednictwem tej platformy ABO otrzymują prowizje od poleceń za nowych klientów, a nowi klienci mogą otrzymywać rabaty na produkty, dzieląc się nimi ze swoimi przyjaciółmi.

Kolejnym obszarem inwestycyjnym dla Amway jest Core Plus + czyli nowy program motywacyjny, który zwiększa możliwości zarabiania pieniędzy dla tych, którzy zdecydują się rozpocząć działalność z Amway i nagradza najlepsze praktyki w budowaniu silnego, zrównoważonego biznesu. Korzyści obejmują większy potencjał zarobkowy, większą spójność i większą przewidywalność, dzięki czemu ABO mogą ustalać konkretne cele i tworzyć plany na więcej niż tylko rok.

Ponadto firma będzie nadal inwestować w identyfikowalność w odżywiani oraz urodzie, a to za pomocą naturalnych składników, zwłaszcza roślin botanicznych, uprawianych na własnych, certyfikowanych gospodarstwach ekologicznych – prawie 6000 akrów takich gruntów rolnych Amway posiada w USA, Meksyku i Brazylii, gdzie uprawia, zbiera i przetwarza rośliny wykorzystujące zrównoważone metody uprawy. Takie składniki roślinne od dawna są kluczowym czynnikiem wyróżniającym suplementy Nutrilite, a także będą teraz wyraźnie widoczne w produktach do pielęgnacji skóry Artistry.

Suplementy diety, witaminy i produkty odchudzające nadal były w 2019 roku najlepiej sprzedającą się kategorią dla Amway, reprezentując 54% sprzedaży. To wzrost o 1% w stosunku do roku 2018. Kosmetyki i higiena osobista stanowiły 25% sprzedaży – 1% mniej w porównaniu z ostatnim rokiem. Dziesięć najważniejszych rynków Amway to: Chiny, Stany Zjednoczone, Korea, Japonia, Tajlandia, Tajwan, Indie, Rosja, Malezja i Hongkong.

Mogą Cię również zainteresować