Już ponad 250 Mercedesów z logo FM GROUP

przez Barbara Surmiak

Już po raz 27 firma FM GROUP Polska rozdała kluczyki do Mercedesów swoim partnerom biznesowym. Osoby współpracujące z firmą mają do wyboru Mercedesy Klasy A, C, E lub S, w zależności od osiągniętego poziomu efektywności.

ee

Tym razem nowiutkimi Mercedesami spod siedziby firmy odjechało 15 partnerów biznesowych działającego w systemie MLM przedsięwzięcia FM GROUP. W 2008 roku w Stuttgarcie FM GROUP, jako jedyna firma w Polsce, podpisała umowę bezpośrednio z firmą Daimler AG, wytwórcą samochodów opatrzonych logiem Mercedesa. Dzięki temu partnerzy biznesowi budujący ten network marketing mogą skorzystać z najatrakcyjniejszej oferty zakupu Mercedesa w branży.

Na przestrzeni ośmiu lat z programu motywacyjnego Mercedesem po sukces skorzystało już kilkaset osób. Kluczyki do swojego pierwszego Mercedesa nowy partner biznesowy firmy ma realną szansę odebrać już po trzech miesiącach współpracy. Zasady programu są przejrzyste, a FM GROUP pokrywa do 100% miesięcznej raty leasingowej.

Tak więc praca w marketingu sieciowym daje nie tylko pieniądze ale wiele innych, wymiernych korzyści. 4 grudnia 2014 roku kluczyki do nowych Mercedesów odebrali z rąk Katarzyny i Artura Trawińskich kolejni laureaci programu motywacyjnego Mercedesem po sukces. Szczęśliwym posiadaczem nowego Mercedesa-Benz Klasy C został Maciej Raś. Ogromnym powodzeniem cieszą się samochody nowej Klasy A, które wybrało aż 14 osób: Aleksandra Art, Anna Banaszkiewicz, Anna Wankiewicz, Artur Kaźmierczak, Danuta Woch, Jakub Krucewicz, Katarzyna Żabczyńska, Krzysztof Jóźwiak, Marcin Nowak, Marek Idzikowski, Mateusz Dębowiec, Monika Harasim, Natalia Ryńska i Tomasz Kudełka.

Laureatom życzymy szerokiej drogi, a współpracowników budujących biznes z FM GROUP zachęcamy do brania udziału w programach motywacyjnych. 

Mogą Cię również zainteresować