Jeunesse Global sponsoruje Rio Olympic Arena w Brazylii

przez Marek Wyrzychowski

O tej akcji network marketingowy gigant Jeunesse Global poinformował w zeszłym tygodniu swoich dystrybutorów podczas firmowego wyjazdu szkoleniowego na Hawajach. Przez trzy lata nazwa koncernu będzie widoczna na całym budynku hali Rio Olympic Arena w Brazylii.

źródło: Directsellingnews.comźródło: Directsellingnews.com

Oprócz tego wewnątrz budynku brazylijskiej Rio Olympic Arena zainstalowany zostanie sklep firmowy Jeunesse Global, w którym będzie można kupić produkty znajdujące się w ofercie firmy czy nawet podpisać umowę o współpracy. Warto zwrócić uwagę na fakt, że Rio Olympic Arena jest największym obiektem sportowym na terenie Brazylii, w którym oprócz różnego rodzaju zawodów odbywają się również atrakcyjne imprezy taneczno-muzyczne. W zeszłym roku budynek pękał w szwach podczas przedstawienia Disney On Ice czy koncertów Beyoncé i Paula McCartney’a.

Dla firmy Jeunesse współpraca z Rio Olympic Arena jest symbolem i zwieńczeniem ciężkiej pracy i sukcesu wielu dystrybutorów w całym regionie. Dyrektor Scott Lewis w komunikacie prasowym powiedział: „Jesteśmy zaszczyceni. Nasza marka, produkty i możliwości będą teraz obecne w miejscu, gdzie setki tysięcy ludzi zbierają się co roku, aby uczcić życie za pomocą kultury, sportu i muzyki”.

W dniach 7-8 kwietnia 2017 roku firma będzie obchodzić swoją rocznicę działalności w Rio de Janeiro – szóstym najbardziej zaludnionym mieście Ameryki Południowej i ma to być bardzo ekskluzywne wydarzenie zorganizowane dla dystrybutorów już w obiekcie Rio Olympic Arena.

Mogą Cię również zainteresować