W bloku produktowym swoje wykłady przedstawili: dr Jaromir Bertlik, dr Alicja Olma i twórca preparatu Alveo – dr Sohrab Khoshbin. Następnie z krótkimi wykładami zaprezentowali się Marcin Maciąg, dyrektor zarządzający w Akuna Polska Sp. z o.o. oraz przedstawiciele firm współpracujących z Akuną. Nie mogło również zabraknąć miejsca na tematy związane z akcjami charytatywnymi tego biznesu. W ten sposób o najnowszych sukcesach Fundacji Akuna Pomaga mówił jej prezes Janusz Gabryniewski, a przedstawiciele zabrzańskiej Fundacji Rozwoju Kardiochirurgii w podziękowaniu za wkład w badania nad polskim sztucznym sercem poinformowali publicznie prezesów Akuny o przyznaniu firmie prestiżowej statuetki „Serce za serce”.

Po przerwie nastąpił niekończący się blok nominacyjny, w trakcie którego wręczano najlepszym menedżerom nominacje na wyższe stopnie planu marketingowego. Swoich najdynamiczniejszych współpracowników uhonorowali również wiceprezydenci Akuny. Na zakończenie, w bloku motywacyjnym, wystąpił jak zwykle niesamowity, urodzony wykładowca – Paweł Borecki. Obszerny fotoreportaż z jesiennej edycji Your Akuna Day 2011 opublikujemy w najnowszym wydaniu drukowanej wersji „Network Magazynu”, a tymczasem zapraszamy na reportaż filmowy: