Spotkanie rozpoczęło się o godzinie 14:00 przywitaniem wszystkich uczestników, a uczynił to prezes klubu – Mieczysław Brzezicki. Następnie Brzezicki przedstawił – uwzględniając wszelkie szczegóły zawodowego życiorysu ze zdjęciami włącznie –kandydatów na nowych członków klubu. Byli nimi: Dorota Augustyniak-Madejska z firmy CaliVita, Małgorzata Ryba również z CaliVity, Szymon Turno współpracujący z Flavon Polska, Piotr Łopacki także z Flavonu oraz Wacław Pieciułko – top lider z FM GROUP. Kiedy Brzezicki zakończył, przekazywał kolejno głos poszczególnym kandydatom, którzy uzupełnili dane o osobiste fakty i osiągnięcia z działalności w systemie network marketingu. Wszyscy kandydaci jednogłośnie zostali przyjęci do Klubu TOP Liderów MLM.

Kolejnym punktem konferencji były sprawy administracyjne klubu. Tutaj Brzezicki przekazał głos Maciejowi Maciejewskiego, który, jak na redaktora przystało, w klubie dzierży stanowisko pisarza. Maciejewski, za pomocą slajdów zaprezentował TOP Liderom logo klubu, które opracowano na zlecenie Grupy MLM. Nowoczesny znak klubu przedstawia zazębiające się koła, które symbolizują wspólnotę i współpracę. Ich graficzny styl wypełnienia nawiązuje do popularnych zabezpieczeń pojawiających się na banknotach. Kolor logotypu symbolizuje zdrowie, witalność, rzeczy pozytywne, chęć do działania. Jego kolorystyka z jednej strony symbolizuje przyjaźń, harmonię, stabilizację, a jednocześnie dyskretnie kojarzy się z pieniędzmi. Ciekawym, głęboko zakorzenionym skojarzeniem z zielenią jest fakt, że ważne decyzje są zwykle podejmowane przy zielono nakrytych stołach. Jest to więc doskonały kolor dla wpływowego gremium, które jednoczy nierzadko skonfliktowane wcześniej środowiska. Przecinające się pierścienie symbolizują zgodę, kompromis pomiędzy odrębnymi środowiskami, grupami, a deseń nawiązuje do techniki tradycyjnego zdobienia metalu. Logo, poprzez skojarzenie z dawnymi ozdobami, jak i wzorami, jakie znamy np. z monet – budzi zaufanie.

Następnym etapem spotkania było zaprezentowanie dokonań poszczególnych grup klubu, które mają w celu promocję branży MLM wśród społeczeństwa. Tutaj pałeczkę przejął na co dzień działający w Oriflame Bernard Jastrzębski, który przybliżył swój projekt wprowadzenia MLM na uczelnię wyższą. Otóż Bernard, wspólnie z Kamilą Molińską, Romanem Hadasikiem i Edytą Kurek z Herbalife, zainicjowali program, dzięki któremu już od października br. we wrocławskiej Wyższej Szkole Bankowej będzie można studiować marketing sieciowy. Więcej informacji pisaliśmy już na ten temat w tym miejscu, a niebawem opublikujemy na naszym portalu szczegółowy harmonogram zajęć tych studiów oraz relację z naszej niedawnej wizyty w WSB.

Po krótkiej przerwie, specjalnie dla TOP Liderów z Klubu MLM odbył się świetny, ponad godzinny wykład Marka Zubera. To znany ekonomista i analityk rynków finansowych. Był głównym ekonomistą w firmie doradztwa finansowego TMS, obecnie główny ekonomista Internetowego Domu Maklerskiego, a także wykładowca w Akademii Toyoty. Zasiada w kilku radach nadzorczych. Był szefem doradców ekonomicznych premiera Marcinkiewicza. Studiował na Wydziale Finansów i Bankowości Akademii Ekonomicznej w Krakowie oraz na Wydziale Elektroniki i Automatyki Akademii Górniczo Hutniczej w Krakowie. Prowadzi bloga pod adresem: www.marekzuber.bblog.pl.

Zuber mówił o korzyściach, jakie dla całej branży może przynieść działalność klubu oraz odpowiadał na wiele pytań, które TOP Liderzy zadawali mu żywo. Jak przystało na fachowca w swojej dziedzinie i nie tylko, nikt nie zaskoczył go z jakimkolwiek pytaniem – z zadowoleniem opowiedział nawet na temat planów pozyskiwania w Polsce gazu łupkowego. Oto fragment wykładu Marka Zubera:

Klub TOP Liderów MLM to dzieło nowe. Odbyły się dopiero cztery spotkania ekipy tworzącej ten projekt. Jednak nikt w Polsce nie zrobił dla branży tak wiele, w tak krótkim czasie, od kiedy firmy MLM mogły w Polsce zacząć działać. A przecież to dopiero początek. Jak ustalili podczas konferencji członkowie klubu, teraz rozpoczną skumulowaną pracę nad zainicjowaniem współpracy w wieloma uczelniami wyższymi w Polsce tak, aby informować i edukować społeczeństwo o możliwościach biznesu MLM już na etapie uniwersyteckim. Cieszy również fakt, że po raz kolejny zdała egzamin platforma Vidnet – narzędzie coraz częściej i z powodzeniem wykorzystywane przez polskich menedżerów działających w network marketingu.