Gala PNSA jest wydarzeniem ekskluzywnym i każdego roku odbywa się w wykwintnym miejscu, ma oprawę adekwatną do rangi tego wydarzenia. Tym razem ludzie sprzedaży i przyjaciele PNSA spotkali się w hotelu HYATT REGENCY Warsaw. Głównym punktem uroczystości było ogłoszenie laureatów oraz wyróżnionych w V edycji konkursu Polish National Sales Awards 2013. Nagrody wręczono dziś w 18 kategoriach konkursowych, ale nas oczywiście najbardziej interesuje branża sprzedaży bezpośredniej w tym szczególnie MLM – ponieważ jest to system, który daje obecnie ludziom najlepsze możliwości na zarabianie pieniędzy oraz spełnianie wielu innych marzeń i życiowych celów.

ReklamaReklama

Spośród wszystkich kategorii konkursu nas najbardziej interesują dwie: „Menedżer sprzedaży bezpośredniej” oraz „Sprzedawca roku – sprzedaż bezpośrednia”. W pierwszej zwycięzcą został Dariusz Holeniewski z FM GROUP Polska Artur Trawiński a wyróżnienia otrzymali Dorota Pastuszak z Mary Kay Cosmetics Poland Sp. z o.o oraz Iwona Ruszak z Avon Cosmetics Polska Spółka z o.o. W drugiej kategorii zwyciężył Marcin Goraj z Orange Polska natomiast wyróżnienie otrzymał Wiesław Kępczyński z Orange Polska. Ponadto kapituła sędziowska PNSA uhonorowała network marketingową firmę Mary Kay Cosmetics Poland Sp. z o.o. Certyfikatem Etycznego Zarządzania Sprzedażą i Obsługą Klientów. Nagrodę z rąk prezes Elżbiety Pełki odebrała Ewa Kudlińska-Pyrz, dyrektor generalny w Mary Kay Poland.

ReklamaReklama

Konkurs PNSA jest przedsięwzięciem profesjonalnym i elitarnym w dziedzinie szeroko rozumianej sprzedaży. Dlatego dla wielkiej liczby ludzi gala PNSA jest najważniejszym wydarzeniem w roku – bo pokazuje bohaterów biznesu, przedstawicieli sektora oraz najlepsze praktyki pozwalające firmom być prawdziwymi liderami rynku w swoich kategoriach. Gala PNSA przywraca wielu ludziom wiarę, że to właśnie talent i ciężka praca decydują o sukcesie. Tak, jak w przypadku laureatów, wybitnych przedstawicieli sprzedaży, ale także organizacji, z których się wywodzą. Zatem wszystkim gratulujemy i życzymy dalszych sukcesów!

– Dla nas, osób zaangażowanych i realizujących projekt to dzień, na który czekamy cały rok. Zaś dla niektórych sprzedawców to najważniejszy dzień w życiu – powiedziała Elżbieta Pełka, prezes zarządu Polish National Sales Awards. Codzienni bohaterowie, sprzedawcy, osoby, które faktycznie wykuwają wzrost gospodarczy i rozwój Polski. Zazwyczaj znani są jedynie swojej grupie klientów. Sprzedawców nie zaprasza się do studia telewizyjnego, nie są bohaterami programów śniadaniowych. W opinii jednych praca to trudna, w opinii innych – przynosząca ogrom satysfakcji. Prawda pewnie jak zwykle jest pośrodku. Sprzedawcom mówi się często, że są tak dobrzy jak ich wynik w ostatnim miesiącu. A równocześnie wymaga się, by sprzedaż była na całe życie, to znaczy by klient po wsze czasy przywiązał się do produktu i marki, które owi sprzedawcy oferują.

ReklamaReklama

Podczas akademickich debat wielokrotnie toczy się nieomal filozoficzne dysputy, jak łączyć w sprzedaży wartości pozornie niepołączalne. Perspektywę krótko i długoterminową; pragnienie zysku z etyką i empatią; perspektywę organizacji, klienta i własną. A tymczasem są ludzie, bardzo liczna grupa polskich sprzedawców, dla których w powyższym zestawieniu nie ma sprzeczności. Codziennie rano rozpoczynają działalność profesjonalną i w każdej minucie potrafią, w swym sprzedażowym umyśle, połączyć owe wartości w jeden spójny program działania. Dlatego właśnie jest gala PNSA. Wyłaniamy i przedstawiamy szerokiemu środowisku biznesowemu przykłady mistrzów sprzedaży. Na scenie, w świetle jupiterów przedstawiamy najlepszych w sprzedaży – dodała.

PNSA (Polish National Sales Awards) jest pierwszym i jedynym przedsięwzięciem w kraju, którego zadaniem jest integracja społeczności sprzedawców w Polsce oraz promocja i wdrażanie nowoczesnych standardów profesjonalnej sprzedaży w oparciu o zasady dobrych praktyk. Głównymi pomysłodawcami stworzenia platformy PNSA w Polsce są Elżbieta Pełka, FRSA, przedsiębiorca, ekspert w procesach zarządzania marką 360 stopni oraz dr Chahid Fourali, wieloletni szef Marketing & Sales Standards Setting Body. Pięć edycji konkursu PNSA pozwoliło na nagrodzenie blisko 200 finalistów.