źródło: Pixabayźródło: Pixabay

Firmy zgodziły się również na zawarcie umowy dotyczącej produkcji i dostaw, w ramach której fabryka w Guangzhou będzie wytwarzać produkty dla szybko rozwijającego się chińskiego biznesu i innych rynków, na których działa koncern Avon, jednocześnie maksymalizując zdolność zakładu do własnej produkcji.

Umowy te są kolejnym krokiem w strategicznej zmianie Avon, aby zainicjować swój biznesowy konglomerat w oparciu o współpracę z najlepszymi w swojej klasie partnerami, aby skutecznie produkować i dostarczać wyroby dla milionów konsultantek i ich klientów na całym świecie.

– Ta transakcja jest znaczącym krokiem naprzód w naszych wysiłkach na rzecz akcji „Open Up Avon”, która zmierza w kierunku bardziej wydajnej działalności dzięki szczuplejszej i sprawniejszej pod kątem globalnym infrastrukturze” – powiedział Jan Zijderveld, dyrektor generalny Avon.

– Ta umowa zapewnia nam większą elastyczność operacyjną i finansową, umożliwiając korzystanie z lokalnej wiedzy, światowej klasy produktów, informacji z zakresu badań i rozwoju oraz infrastruktury uznanych na arenie międzynarodowej partnerów, takich jak LG H&H. Działając w lokalnej strukturze, która świetnie pasuje do naszych celów, będziemy w lepszej pozycji, aby wykorzystać znaczącą szansę jaką mamy w Chinach, a nawet na szerszym rynku azjatyckim. Dobrze znamy LG H&H i wierzymy, że spółka będzie silnym partnerem dla marki Avon, ponieważ wspólnie dążymy do rozwoju naszych działalności w tym regionie – dodał Zijderveld.

Suk Cha, dyrektor generalny firmy LG Household & Health Care, stwierdził: – Cieszymy się, że udało nam się osiągnąć porozumienie z Avon i zaoferować najnowocześniejszy obiekt z potężnymi możliwościami dostarczania wysokiej jakości produktów na szybko rozwijający się rynek lokalny. Nasze wcześniejsze interakcje z firmą Avon zapewniają nam solidne zrozumienie jej siły marki i globalnego zasięgu. Z niecierpliwością czekamy na kontynuację naszych relacji, ponieważ zarówno odkrywamy sposoby na rozwój naszych linii produktowych, dynamiczne wprowadzanie pożądanych produktów na rynek, jak i przyspieszenie wzrost naszych biznesów w Azji.

Cała transakcja uściślająca zasady współpracy ma zostać zamknięta do lutego 2019 roku, po zwyczajowych, lokalnych zatwierdzeniach regulacyjnych. Avon to obecnie największa firma sprzedaży bezpośredniej na świecie, liderem na rynku kosmetycznym w systemie direct selling. Oferuje kobietom możliwość wygodnych zakupów bezpośrednich. To również jedna z najbardziej odpowiedzialnych społecznie firm na świecie. W swoich akcjach z wielkim zaangażowaniem podejmuje się aktualnych, newralgicznych problemów kobiet, takich jak rak piersi czy przemoc domowa.