Europa dyskutuje o e-commerce

przez Joanna Bucior

30 dni. Dokładnie tyle mają obywatele, prawodawcy, eksperci i przywódcy Unii Europejskiej, aby przyjrzeć się głównym barierom europejskiego rynku i zaproponować zmiany w służbie jego rozwoju. Od 14 do 16 października br. w debatach online będzie można podyskutować o e-handlu.

źródło: Flickr.comźródło: Flickr.com

Jakie są główne obawy związane z ochroną danych w internecie? W jakim kierunku powinien rozwijać się europejski e-rynek? Jak chronić e-konsumenta? Czy brak spójnej polityki logistycznej i rynku pocztowego to największa bariera na jednolitym rynku e-commerce? To tylko niektóre z pytań, na jakie odpowiedzą w czasie czatów eksperci, w tym m.in. José Manuel Barroso, przewodniczący Komisji Europejskiej, Heikki Haldre z Fits.me, czy reprezentujący Polskę Róża Thun, poseł Parlamentu Europejskiego i Michał Kraus, dyrektor PR i marketingu w Grupie Unity.

Podczas czatów „Miesiąca Rynku Wewnętrznego” można zadawać pytania i zgłaszać swoje uwagi. – Te debaty, to unikalna szansa dla wszystkich, którzy każdego dnia w roli sprzedawców czy usługodawców współtworzą rynek e-commerce, aby wypracować rozwiązania, które pomogą rozwijać ich biznes, a przez to cały jednolity europejski rynek – wyjaśnia Michał Kraus, reprezentujący na forum europejskim Grupę Unity.

Aby dołączyć do debaty wystarczy odwiedzić stronę: http://www.yourideasforeurope.eu/pl. W czasie „Miesiąca Rynku Wewnętrznego”, który rozpoczął się 23 września br. UE chce poznać poglądy obywateli w czterech obszarach: zatrudnienie, prawa socjalne, banki i handel internetowy. Efektem kampanii będzie zebranie najbardziej obiecujących pomysłów, które mogą zostać wykorzystane podczas kształtowania przyszłych przepisów UE.

Mogą Cię również zainteresować