Etycznie w stronę biznesu

przez Katarzyna Włodarczyk

Zbieżność celów połączyła już wiele organizacji, co pozwoliło na zintensyfikowanie prowadzonych działań i większe oddziaływanie na środowisko biznesowe. Business Centre Club objął swoim patronatem konkurs Polish National Sales Awards, ponieważ prowadzone aktywności prowadzą w jednym kierunku.


Jakim? Utrzymywania wysokich standardów etycznych w biznesie. Trwają zgłoszenia do IV edycji Polish National Sales Awards – konkursu Profesjonalny Sprzedawca Roku 2011. W trakcie tegorocznej edycji, PNSA kontynuuje cykl spotkań i debat, których celem jest poruszanie ważnych kwestii związanych z szeroko pojętą sprzedażą, dotknięcie tematów istotnych dla sprzedawców oraz przedstawianie szans i zagrożeń dla całego sektora w obecnej sytuacji gospodarczej.

Tegoroczna edycja objęta została patronatem Business Centre Club, a najbliższe posiedzenie rady programowej i komisji sędziowskiej PNSA, odbędzie się w siedzibie BCC w Pałacu Lubomirskich na Placu Żelaznej Bramy 10. Business Centre Club to istniejący od 1991 roku, prestiżowy klub przedsiębiorców oraz największa w Polsce organizacja zrzeszająca pracodawców indywidualnych. Do BCC należy 2 500 członków (osób i firm). Członkowie BCC, reprezentujący blisko 250 miast, skupiają się w 24 lożach regionalnych na terenie całej Polski. Do BCC należą przedstawiciele wszystkich branż, międzynarodowe korporacje, instytucje finansowe i ubezpieczeniowe, firmy telekomunikacyjne, najwięksi polscy producenci, uczelnie wyższe, koncerny wydawnicze i znane kancelarie prawne. BCC prowadzi aktywny lobbing gospodarczy na rzecz rozwoju gospodarki wolnorynkowej, tworzenia dobrego prawa, obrony interesów polskich przedsiębiorców. BCC jest inicjatorem Forum Dialogu, płaszczyzny komunikowania się poszczególnych grup społecznych w sprawach najważniejszych dla rozwoju Polski.


BCC wystąpiło w roli organizacji wspierającej PNSA już w ubiegłorocznej, III edycji PNSA, przekazując na aukcję charytatywną, która odbyła się w trakcie gali PNSA 16 czerwca 2011 roku, pióro prezesa BCC Marka Goliszewskiego. Dochód z aukcji przeznaczony został na rzecz Fundacji Dzieci Niczyje. – BCC postanowiło objąć patronatem czwartą edycję Polish National Sales Awards ze względu na zbieżność celów realizowanych przez obie organizacje – mówi Piotr Onikki-Górski, dyrektor biura kontaktów społecznych w BCC.

Prezes PNSA, Elżbieta Pełka dodaje: – Bardzo się cieszymy, że taka szanowana organizacja jak Business Centre Club objęła swoim patronatem konkurs PNSA. Myślę, że niezwykle istotna jest zbieżność naszych celów i dążeń. Chcemy, aby przedsiębiorcy reprezentowali najwyższe standardy etyczne oraz działali zgodnie z ideą społecznej odpowiedzialności biznesu, a wspólnie mamy dużo większe możliwości upowszechniania tej idei.

Przypomnijmy, że można zgłaszać swoje kandydatury do IV edycji PNSA w kategorii „Menedżer Branży MLM”. Więcej informacji na ten temat opublikowaliśmy wczoraj: „Zostań Menedżerem Branży MLM”.

Mogą Cię również zainteresować