Ernst & Young Przedsiębiorca Roku 2011

przez Katarzyna Wagner

Po trwającym prawie dwa miesiące konkursie przetargowym, oferta agencji LIVE na organizację Gali Finałowej IX polskiej edycji konkursu Ernst & Young Przedsiębiorca Roku, została uznana za najlepszą ze zgłoszonych koncepcji.


Agencja już po raz drugi, po 2010 roku, zajmie się realizacją tego wydarzenia. Zadaniem konkursowym było przedstawienie szczegółowej koncepcji gali ze szczególnym uwzględnieniem linii kreatywnej scenografii. Gala odbędzie się w drugiej połowie listopada 2011 r.

Agencja LIVE powstała w 2002 roku i specjalizuje się w produkcji – na wszystkich szczeblach realizacji – masowych wydarzeń sportowych i muzycznych, a także imprez integracyjnych oraz konferencji biznesowych. W ciągu 10 lat obecności na ogólnopolskim rynku zrealizowała z powodzeniem ponad 500 eventów, m.in. dla takich klientów jak Bank BPH SA, Energa SA, Etos SA – DIVERSE POLSKA, Grupa Żywiec SA, Kulczyk Tradex Sp. z o.o., Phillip Morris SA, PKN ORLEN SA, Red Bull Sp. z o.o. czy TP SA.

W 2009 r. agencja LIVE była producentem pierwszej edycji zawodów ORLEN Monster Jam w Polsce. Impreza została wyróżniona w konkursie Golden Arrow w kategorii „Experiential Marketing – Event Marketing”. W tegorocznej odsłonie konkursu główną nagrodę w tej samej kategorii agencja LIVE zdobyła za organizację oraz produkcję trasy koncertowej Męskie Granie, za którą wcześniej otrzymała również nagrodę główną w konkursie Media Trendy w kategorii „Akcje specjalne i eventy”. W tym samym konkursie wyróżnienie otrzymał projekt VERVA Street Racing (samochodowe wyścigi uliczne). Imprezy te z sukcesem zostały zrealizowane również w roku 2011.

Mogą Cię również zainteresować