Eksperci z działu edukacji GetResponse przygotowali darmowy poradnik wprowadzający marketerów i przedsiębiorców w tajniki automatyzacji marketingu. Na ponad 10 stronach zostały przedstawione najważniejsze informacje, dzięki którym każdy pozna na czym w ogóle polega marketing automation i czym różni się od tradycyjnych działań e-mail marketingowych.

Z poradnika „Email marketing vs marketing automation” można dowiedzieć się również jakie funkcje zawierają systemy marketing automation, jak planować kampanię opartą o marketing automation oraz, który kanał wybrać do komunikacji z klientami.

W ostatnich miesiącach pojawiło się wiele niejasności na temat marketing automation. Dlatego głównym celem tej obszernej publikacji jest usystematyzowanie wiedzy i informacji poświęconych tej formie komunikacji. Poradnik ma w klarowny sposób wyjaśnić i rozwiać wszelkie wątpliwości związane z automatyzacją marketingu.

– Jakie systemy są bardziej skuteczne: tradycyjne platformy e-mail marketingowe czy systemy marketing automation? A może firmy powinny korzystać z obydwu narzędzi jednocześnie? W przygotowanym poradniku staramy się na każdej stronie odpowiedzieć na te i wiele innych najczęściej zadawanych pytańmówi jeden z autorów publikacji, Maciej Ossowski, dyrektor działu edukacji w GetResponse.

Darmowy poradnik „Email marketing vs marketing automation” można pobrać ze strony: http://www.getresponse.pl/email-marketing/promo/marketing-automation-ebook

Platforma GetResponse jest produktem firmy Implix posiadającej ponad 13-letnie doświadczenie w e-mail marketingu. Z usługi korzysta obecnie ponad 300 000 klientów z blisko 183 krajów. GetResponse oferuje wiele praktycznych rozwiązań niezbędnych do prowadzenia efektywnych kampanii e-mail marketingowych z wykorzystaniem narzędzi, takich jak: newslettery (ponad 300 gotowych do użycia szablonów), wiadomości automatyczne, wideo e-maile, ankiety internetowe, integracje z mediami społecznościowymi oraz rozbudowane statystyki. GetResponse oferuje również dedykowane rozwiązania dla klientów korporacyjnych.