Jesienna edycja wydarzenia przyniesie trzy główne nowości. Po pierwsze, organizatorzy wsłuchali się w głos branży i wraz z ekspertami opracowali agendę na podstawie sugestii uczestników poprzednich edycji wydarzenia. I tak wśród poruszanych tematów pojawią się zagadnienia związane z technologią. Specjaliści Empathy – Internet Software House, wyjaśnią korzyści płynące z automatycznych integracji z systemami zewnętrznymi w e-commerce. Nie zabraknie też kwestii prawnych…

Czy klient z zagranicy jest kłopotliwy? Jak w praktyce wygląda sprzedaż transgraniczna? Jakie zmiany wiążą się z nową Dyrektywą o Handlu Elektronicznym? Na te pytania odpowie uczestnikom radca prawny Marianna Poproch-Wesołowska. Pod lupę zostaną także wzięte rozwiązania logistyczne dla e-commerce. O tym, dlaczego warto sięgnąć po platformy wysyłkowe postara się wyjaśnić Natalia Koszyczarek, product manager w Grupie Allegro, odpowiedzialna za rozwój Sendit.pl. Nie zabraknie również porad dotyczących strategii public relations dla firm z sektora e-commerce, nowych technologii i IT. Tą działką zajmą się specjaliści Agencji Public Dialog – Karolina Borkowska oraz Paweł Bylicki.

Kolejną nowością roadshow Akademii Empathy jest znalezienie się na liście prelegentów osoby nie związanej bezpośrednio z branżą – Piotra Frankowskiego. Redaktor naczelny takich magazynów jak „TopGear” czy „RAMP”, autor książki „Jeździć szybko” i zarazem jedyny polski dziennikarz samochodowy, którego artykuły ukazały się w ponad 12 krajach, zainspiruje uczestników swoją opowieścią o tym, jak zamienić pasję w sukces biznesowy.

Ponadto, w stolicy Dolnego Śląska część uczestników konferencji będzie mogła dodatkowo skorzystać z warsztatów dotyczących zwiększania konwersji w e-sklepie, które poprowadzą przedstawiciele firmy Contium. Aby wziąć udział w warsztatach oraz konferencjach „E-commerce w Praktyce” należy zarejestrować się poprzez formularz na stronie http://www.akademiaempathy.pl/.

Pełna agenda konferencji zostanie opublikowana 5 września br. Wśród patronów medialnych wydarzenia znalazł się mi.in. „Magazyn Proseed”, eCommerce.edu.pl, Nowoczesna Firma, MARKETER+, Marketingowiec.pl, Infomarket.edu.pl, Decyzje IT, Wspieram-biznes.eu oraz „Network Magazyn”.

AKADEMIA EMPATHY to marka bezpłatnych działań edukacyjno-szkoleniowych Empathy Internet Software House. Powstała z chęci wymiany wiedzy i inspirowania do poszukiwania kreatywnych rozwiązań technologicznych, organizacyjnych i biznesowych. Cel ten realizuje m.in. poprzez organizacje spotkań, warsztatów i publikacje przybliżające tematykę tworzenia aplikacji internetowych i ich praktycznego wykorzystania. Podejmuje takie tematy jak technologie tworzenia aplikacji internetowych, zarządzanie projektami IT czy analiza biznesowa na trzech płaszczyznach – dla biznesu, branży internetowej oraz studentów.