źródło: Akademiaempathy.plźródło: Akademiaempathy.pl

Na konferencje może przyjść każdy, kto już działa bądź myśli właśnie o wejściu na e-rynek, zarówno w roli e-sprzedawcy jak i dostawcy usług dla branży. Konieczna jest jednak rejestracja za pomocą formularza na stronie www.akademiaempathy.pl.

– O tym, że takie eventy mają sens, świadczy najlepiej liczba zgłoszeń, jakie udało nam się zebrać. Po pierwszym tygodniu promocji mieliśmy już ponad 400 chętnych! – relacjonuje Michał Kraus, PR/marketing manager Empathy – Internet Software House i koordynator roadshow „E-commerce w Praktyce”. Specjaliści z firm takich jak Sendit.pl, e24cloud.com, Gravity Reco, Contium, PayByNet czy Ceneo podzielą się z uczestnikami praktycznymi wskazówkami na temat prowadzenia e-biznesu kolejno w Krakowie (17 września), Wrocławiu (18 września), Poznaniu (19 września) i Warszawie (20 września).

Intensywny networking branży gwarantuje otwarta formuła spotkań. Konferencje zakładają nie tylko wykłady, ale i możliwość bezpośrednich rozmów z prelegentami. – Po raz pierwszy po konferencji we Wrocławiu odbędą się też warsztaty dotyczące personalizowanych rekomendacji prowadzone w języku angielskim przez Tamasa Motajcseka, specjalistę Gravity Reco. W mniejszej grupie uczestnicy będą mieli szansę znaleźć odpowiednie rozwiązanie dla swojego biznesuzachęca ekspert Empathy.

Akademia Empathy to marka bezpłatnych działań edukacyjno-szkoleniowych Empathy Internet Software House. Powstała z chęci wymiany wiedzy i inspirowania do poszukiwania kreatywnych rozwiązań technologicznych, organizacyjnych i biznesowych. "Network Magazyn" jest patronem medialnym jesiennej edycji roadshow Akademii Empathy.