Prezentację w języku angielskim poprowadzą: Kate Leggett, starszy analityk w firmie Forrester Research, Ian Jacobs, starszy analityk w Ovum, oraz Joe Staples, dyrektor marketingu Interactive Intelligence.

Celem spotkania będzie próba odpowiedzi na pytania bliskie osobom zarządzającym Contact Center, takie jak: jakie działania są niezbędne przed wdrożeniem mediów społecznościowych jako kanału komunikacji z klientem? Jakie wskaźniki mają znaczenie w przypadku sieci społecznościowych? W jaki sposób usprawnić obsługę klienta poprzez społeczności? Czy monitoring komentarzy na portalach społecznościowych to wystarczające działanie? Jakie technologie ułatwiają wdrożenie społeczności jako kanału kontaktu z klientem w Contact Center?

Seminarium zostanie zakończone obszerną sesją pytań do ekspertów. Każdy uczestnik dodatkowo otrzyma white paper Interactive Intelligence na temat: „ABC sieci społecznościowych – co należy wiedzieć o społecznościach w kontekście kanału komunikacji z klientem”. Wszystkim prezesom i dyrektorom firm MLM oraz niezależnym menadżerom budującym swój biznes w tym sektorze, a którzy w swojej pracy wykorzystują nowe media, serdecznie polecamy udział w tym wydarzeniu. Link do rejestracji na to e-seminarium znajduje się w tym miejscu.

Informacje o Interactive Intelligence

Firma Interactive Intelligence (Nasdaq: ININ) jest globalnym dostawcą biznesowych rozwiązań komunikacyjnych do automatyzacji centrów obsługi klienta, korporacyjnej telefonii IP oraz automatyzacji procesów biznesowych. Jej rozwiązania, przeznaczone m.in. dla branży ubezpieczeniowej i windykacyjnej, mogą zostać wdrożone tradycyjnie lub w modelu hostingu. Firma została założona w 1994 roku i ma ponad 4000 klientów na całym świecie. Firma znalazła się pośród 500 największych światowych dostawców oprogramowania i usług w rankingu Software Magazine 2010, została również wymieniona w rankingu Forbesa najlepszych małych firm w Ameryce. Interactive Intelligence zatrudnia ponad 900 osób; główna siedziba znajduje się w Indianapolis w stanie Indiana (USA). Firma ma 19 oddziałów w Ameryce Północnej i Łacińskiej, w Europie, na Bliskim Wschodzie, w Afryce i Azji Mniejszej; centrala europejska jest zlokalizowana w Slough w Anglii.