Tacy ludzie decydują się podjąć wyzwanie i zmienić swoje dotychczasowe życie na lepsze, pod kątem biznesowym. A jeśli nadarza się taka okazja to dlaczego by nie spróbować? W Lublinie 20 stycznia br. odbyła się wyjątkowa konferencja w formie gali biznesowej z cyklu „Działaj i zarabiaj” firmy Souvre Internationale. Była to już czwarta odsłona tego wydarzenia, zorganizowana w stolicy województwa lubelskiego, podczas której można było posłuchać wystąpień aż pięciu dyrektorów, którzy na czele z dyrektorem regionalnym Arturem Kaszyńskim byli głównymi pomysłodawcami całego przedsięwzięcia. Prowadzącymi całe wydarzenie byli Ernest Michałowski oraz Katarzyna Kołciuk.

O tym, że o sile systemu network marketing w Polsce (i nie tylko) w znacznej części stanowią kobiety, wiadomo nie od dziś. Podobnie jest również w firmie Souvre, do której stale przybywa coraz więcej kobiet, chcących angażować się w rozwój dodatkowego biznesu. Pierwszym więc prelegentem podczas konferencji była kobieta – kierownik zespołu Magdalena Sito, a tematem jej wystąpienia było przedstawienie odpowiedzi na pytanie: „Czym jest marketing sieciowy?” Czasem trudno jest udzielić jednoznacznej odpowiedzi, a przecież jest to temat tak bliski nam wszystkim. Czyż nie jest tak, że codziennie nawet nieświadomie komuś coś polecamy? Czy to dobrą kawiarnię, fryzjera lub restaurację? Robimy to naturalnie, z własnej woli, ponieważ lubimy polecać coś, co nam samym się podoba. W Souvre jest podobnie jednak z tą różnicą, że za polecanie dobrych produktów lub sklepu internetowego firma oddaje nam dużą część swojego zysku. Proste prawda?

Jeśli mowa o polecaniu, to musimy mieć pewność, że rekomendujemy coś sprawdzonego, skutecznego i pewnego. Kolejny prelegent – kierownik zespołu Sebastian Drabik, skupił się na wytłumaczeniu jak ważnym elementem w biznesie MLM jest produkt oraz jak kluczowa w odniesieniu sukcesu jest prostota jego polecania. Stworzenie przez firmę Souvre gamy produktowej składającej się z certyfikowanego kolagenu naturalnego, wysoce przyswajalnych suplementów diety, perfum pochodzących z uroczego Grasse, kosmetyków do pielęgnacji ciała czy też środków czystości niemieckiej jakości powoduje, że każdy konsument jest w stanie coś dla siebie znaleźć, a tym samym skorzystać z bogatej oferty sklepu bez żadnych zobowiązań.

Kolejnym punktem konferencji był panel Business and Beauty, w którym mogliśmy zobaczyć najlepszych menadżerów sprzedaży. Prowadzącym był Artur Kaszyński, a wśród uczestników panelu należy wymienić: Katarzynę Kołciuk, Bartłomieja Milaniuka, Przemysława Mamczura, Małgorzatę Deneko-Żyłę, Monikę Czarnotę, Agnieszkę Jarosz, Monikę Kowalską, a także Annę Naklicką. Zaproszeni goście podzielili się swoimi doświadczeniami w pracy z kolagenem, przedstawili swoje ulubione produkty, kttóre mogą z czystym sumieniem polecać, a także zdradzili nieco rąbka tajemnicy, w jaki sposób robią tak spektakularne wyniki.

Po panelu przyszedł czas wystąpień starszych kierowników zespołu. Jako pierwszego na scenie zobaczyliśmy Tomasza Szozdę, który pokazał w jaki sposób można połączyć Souvre z pracą na etacie i zarobić z tego dodatkowe pieniądze. Nawet przy niewielkich pokładach wolnego czasu znajdziemy kilka sposobów, aby się zaangażować. Można przeprowadzać rozmowy na skype, szkolenia online, organizować wieczorki kolagenowe, spotkania przy kawie, czy też podjąć współpracę z salonem kosmetycznym tudzież fryzjerskim. Jak widać, nawet dla mocno zapracowanych firma przemyślała elastyczne rozwiązania pracy.

Nasz następny prelegent – Tomasz Kąkol, idealnie wpisał się ze swoim tematem w noworoczny klimat, ponieważ w wystąpieniu opowiedział o tym, jak wykorzystać nowy rok od samego początku i skonsumować płynące z tego korzyści. Przyłożył ogromną wagę do tego, jak ważna w naszym życiu jest konsekwentna i regularna praca, która prowadzi do powstania dobrego nawyku, a ten z kolei jest jednym z ważniejszych czynników do osiągnięcia swoich celów i sukcesu nie tylko w biznesie.

Decydując się na współpracę z daną firmą MLM dobrze mieć pewność, że ten biznes oparty będzie na odpowiednich ludziach, którzy mają dobre intencje i takie wartości, które zaowocują odpowiednim zaufaniem. Tego tematu podjął się kolejny prelegent – Konrad Makarewicz. Przedstawił on czynniki, którymi warto się sugerować przy doborze firmy, z którą chcemy się związać. Konrad z wykształcenia jest radcą prawnym, świetnie więc wytłumaczył jak odróżnić firmę rzetelną, legalną i uczciwą, z prawdziwym produktem, od tych, które podszywają się jedynie pod firmy networkowe, a w rzeczywistości okazują się często zwykłymi piramidami finansowymi. Z perspektywy Souvre Internationale osoby współpracujące z tą marką mogą patrzeć z optymizmem w przyszłość, choćby z uwagi na fakt, że jest to spółka z polskim kapitałem, założona przez polskiego przedsiębiorcę – Waldemara Smolińskiego, jest zarejestrowana w Polsce, widnieje oczywiście w KRS, a także posiada ogromne plany rozwoju globalnego, o czym świadczy m.in. zainicjowanie niedawno zagranicznego oddziału w Londynie (a już za chwilę kolejnych).

Po wystąpieniu Konrada przyszła kolej na cztery prelekcje dyrektorów okręgowych. Pierwszy z nich – Tomasz Bochniarz, opowiedział o wyjątkowości produktów PREMIUM firmy Souvre. Zostały wzięte pod lupę produkty z kolagenem naturalnym – polskim eliksirem młodości, który podbił serca wielu tysięcy kobiet (i nie tylko!). Tomasz przedstawił efekty działania produktów na podstawie opinii wielu zadowolonych klientów, którym kolagen naturalny pomógł choćby przy wielu problemach skórnych.

Skoro mowa o biznesie, to nie może zabraknąć najważniejszego produktu –czyli planu marketingowego, który w przypadku firmy Souvre bardzo hojnie wynagradza. Dyrektor okręgowy Grzegorz Urban wytłumaczył, w jaki sposób można zarobić kwoty rzędu 1000, 2000, 5000 czy 10 000 zł miesięcznie, odpowiednio angażując się w ten projekt i wykorzystując aktualne programy motywacyjne. Oczywiście trzeba tutaj wspomnieć o pojawieniu się nowych pozycji w II planie finansowym Souvre czyli dyrektora międzynarodowego oraz globalnego, które gwarantują już sześciocyfrowe kwoty zarobku miesięcznego.

Aby rozwinąć swój biznes MLM i wprowadzić go na wyższy poziom, musimy rozpocząć od przygotowania jednego z najważniejszych narzędzi w całym networku, czyli stworzenia solidnej i ciągle rozwijającej się listy kontaktów. Jak to zrobić porządnie wyjaśnił kolejny dyrektor – Sebastian Jarząbek, który rewelacyjnie podzielił się swoją wiedzą o tym kto może być tylko odbiorcą produktów, a kto potencjalnym partnerem biznesowym. Bez względu na to czy ktoś studiuje, pracuje na etacie, prowadzi własny salon w branży beauty czy też przebywa za granicą – projekt biznesowy Souvre może być idealnym wyborem dla każdego.

System marketing sieciowy budzi tak ogromne zainteresowanie, ponieważ jest jednym ze sposobów zdobycia niezależności finansowej oraz stworzenia prawdziwego dochodu pasywnego, który polega na tym, że za raz a dobrze wykonaną pracę otrzymujemy comiesięczne wynagrodzenie. O tym jak to zrobić i czym różni się dochód pasywny od innych form zarabiania pieniędzy opowiedział dyrektor okręgowy Paweł Wieteska. Przedstawił między innymi słynny „kwadrant przepływu pieniędzy”, który idealnie obrazuje w jaki sposób zarabiamy pieniądze i w której jego części chcemy się znaleźć. Rozwijając siebie oraz wykorzystując dobrze przygotowany system pracy jesteśmy w stanie zbudować dużą sieć konsumencko-sprzedażową, która będzie nam przynosić regularne zyski.

Prowadzenie własnego biznesu bez wątpienia jest czymś atrakcyjnym, lecz na pewno nie jest sprawą łatwą. Choćby z uwagi na to, że wymaga od nas odpowiedniego zaangażowania i podejścia mentalnego. Szczególnie dotyczy to pracy w biznesie sieciowym, który budujemy z drugim człowiekiem. Pojawia się wtedy czynnik ludzki – zjawisko, które może mocno rozwijać nasz projekt lub niestety go hamować. Ten temat przedstawił ostatni prelegent konferencji – dyrektor regionalny Artur Kaszyński.

„Krótka zajawka, czy biznes na lata?” – wielu z nas zaczynając współpracę z networkiem powinno zadać sobie takie pytanie. Odpowiednia postawa, bycie przedsiębiorcą i praca nad sobą powodują, że człowiek się rozwija, a wraz z jego rozwojem rośnie także jego zespół. Artur idealnie zobrazował, nad którymi elementami w naszym podejściu powinniśmy pracować – czy jesteśmy chętni do pracy i samodzielności, a może roszczeniowi? Czy uważamy, że biznes zaczyna się od nas, czy czekamy, aż ktoś coś za nas zrobi? Czy dajemy dobry przykład swoją osobą, czy wręcz przeciwnie? Czy użalamy się nad własnym losem, czy bierzemy do ręki skuteczne narzędzia i chcemy coś zmienić w swoim życiu?

4 edycja gali biznesowej „Działaj i Zarabiaj” była niesamowitym i pełnym wartości wydarzeniem, które pozostanie dla wielu osób w pamięci. Na koniec trzeba wspomnieć o dużej grupie zaangażowanych w pracę menadżerów, którzy odebrali nagrody za awanse, najlepsze wyniki sprzedażowe, rekrutacyjne, a także za wspaniałe rezultaty podsumowujące ubiegły rok. Całą galę zwieńczyła uroczysta kolacja przy okrągłych stołach, która była idealnym momentem na wymianę swoich wrażeń i emocji z zaliczonego eventu.

Wszyscy uczestnicy spotkania, którzy pojawili się na konferencji, zrobili kolejny krok do zmian na lepsze, a to wszystko dzięki współpracy z Souvre Internationale. Tematyka wystąpień została dobrana w odpowiedni sposób, aby dotrzeć do osób zainteresowanych zarówno produktem, jak i biznesem, co z całą pewnością zaowocuje kolejnymi awansami i spektakularnymi wynikami. (Foto: Kazimierz Chmiel)