Marta Dec-SupierzMarta Dec-Supierz

Centrum Odszkodowań DRB, firma działająca w branży MLM, już po raz piąty zostało uhonorowane tym zaszczytnym tytułem, otrzymując tym samym złoty certyfikat. Główną ideą programu gospodarczo-konsumenckiego Solidna Firma jest upowszechnienie zasad etyki biznesowej, takich jak: rzetelność, uczciwość i terminowość w kontaktach między partnerami gospodarczymi. Otrzymany tytuł oznacza więc, że laureat jest godnym partnerem dla konsumentów, podmiotów gospodarczych i instytucji państwowych. 24 lutego br. na gali finałowej wyróżnienie dla Centrum Odszkodowań DRB odebrała Marta Dec-Supierz, pełnomocnik zarządu.

Każda z firm zgłaszających swoją kandydaturę musi przejść trzyetapowy proces kwalifikacyjny. Podczas pierwszego etapu przedsiębiorcy wypełniają ankietę, która jest podstawą oceny uczestniczących podmiotów. Po pozytywnej ocenienie firmy zakwalifikowane do drugiego etapu zostają poddane weryfikacji przez kolegia regionalne. Do trzeciego etapu zakwalifikowane zostają te podmioty, których weryfikacja potwierdzi autentyczność danych podanych w ankiecie samooceny. Tak rozbudowany proces kwalifikacyjny jest gwarancją, że nagrodzone zostaną tylko najlepsze przedsiębiorstwa, które doskonale radzą sobie na rynku, odnosząc liczne sukcesy gospodarcze.

– Przyznanie nam po raz piąty tytułu Solidnej Firmy pokazuje, jak istotna dla otoczenia jest nasza codzienna praca. Dzięki naszemu wieloletniemu doświadczeniu potrafimy sprawnie wspomóc osoby poszkodowane na każdym etapie prowadzonej przez nas sprawy. Zdobyty przez nas tytuł jest potwierdzeniem, że wszystkie powierzone nam zadania wykonujemy na najwyższym poziomie i z pełnym profesjonalizmem, przez co nasi klienci czują się pewnie, bezpiecznie i komfortowo – komentuje Arkadiusz Bochnak, prezes zarządu Centrum Odszkodowań DRB.

Dzięki takim inicjatywom jak program Solidna Firma, coraz więcej firm dostrzega znaczenie rzetelnego traktowania kontrahentów i pracowników. Przekłada się to również na wzrost zainteresowania firm społeczną odpowiedzialnością biznesu, co zwiększa zaufanie konsumentów do przedsiębiorstw odznaczonych takimi certyfikatami.