Dlatego kilka dni temu odwiedziłem z naszym reporterskim zoomem Gliwicką Wyższą Szkołę Przedsiębiorczości, aby wziąć w krzyżowy ogień pytań autorkę „Czerwonej cegłówki” czyli pierwszej w Polsce pracy naukowej o MLM zatytułowanej „Multi Level Marketing w Gospodarce Rynkowej”. O czym jeszcze rozmawialiśmy z dr Aliną Vogelgesang – świeżo upieczonym rektorem GWSP?

Jaki wpływ na środowisko polskiej nauki i biznes miała publikacja jej książki? Jaką to nową specjalność zainicjowała pani rektor na kierunku „ekonomia” i czy przyniesie to sukces uczelni oraz polskim networkerom? Czy można zorganizować konkurs dla sektora sprzedaży bezpośredniej i marketingu sieciowego bez zwracania uwagi na pieniądze i zyski? Zapraszam na 30 minut „Rozmowy o dobrym biznesie” z człowiekiem nietuzinkowym:

Rektor Alina Vogelgesang jest doktorem nauk ekonomicznych, byłym dziekanem wydziału nauk ekonomicznych w Gliwickiej Wyższej Szkole Przedsiębiorczości. Doradca ekonomiczny firm i przedsiębiorców zarówno tradycyjnych, jak również marketingu wielopoziomowego. Przedsiębiorca, właściciel firmy PHU ALPIO. W swojej karierze zawodowej wielokrotnie pracowała w charakterze specjalisty ds. marketingu, specjalisty ds. public relations, nauczyciela, lektora języka angielskiego. Jest członkiem Polskiego Towarzystwa Ekonomicznego. Uczestniczka wielu konferencji naukowych krajowych i międzynarodowych. Autorka wielu opracowań naukowych i badań m.in. na potrzeby Katowickiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej. Prelegent wykładów otwartych oraz warsztatów z ramienia Fundacji FOR prof. Leszka Balcerowicza. Wyróżniona Nagrodą Rektorską Rektora GWSP za działalność edukacyjną wśród młodzieży na rzecz przedsiębiorczości. Jako pierwsza w Polsce założyła i opracowała autorskie, afirmowe „Seminarium menedżera MLM”. Autorka pierwszej w Polsce pracy naukowej o marketingu sieciowym „Multi Level Marketing w gospodarce rynkowej”. Prowadzi bloga dotyczącego biznesu MLM i przedsiębiorczości.