Pomysłodawcą i organizatorem konkursu Company Usability Day jest agencja Janmedia Interactive. Przedsięwzięcie adresowane jest do właścicieli, pracowników firm i instytucji, którzy są zainteresowani poprawieniem użyteczności firmowych serwisów i aplikacji. Dla zwycięzców przewidziano atrakcyjne nagrody – profesjonalne szkolenia usability, interaktywny prototyp nowego rozwiązania stworzony przez specjalistów z Janmedia, analizę ekspercką oraz wsparcie konsultingowe. Łączna wartość nagród przekracza 25 000 zł.

Aby wziąć udział w konkursie, należy znaleźć i opisać problem użyteczności (może to być źle zaprojektowany formularz na stronie firmowej lub nieintuicyjna nawigacja w aplikacji wewnętrznej) i wysłać propozycję jego rozwiązania za pomocą formularza na stronie konkursowej www.companyusabilityday.pl. Trzy najlepsze pomysły zostaną nagrodzone pakietami usług o wartości 15 000, 7 000 oraz 4 000 zł.

CUD 2011 stanowi szansę na poprawę użyteczności narzędzi, z których korzysta się na co dzień. Pozwoli to na przyśpieszenie i ułatwienie pracy. Zgłaszając pomysł rozwiązania danego problemu, można przyczynić się do rozwoju własnego biznesu lub miejsca pracy! Czas trwania konkursu: od 1.09.2011 do 30.11.2011 roku. Szczegóły na stronie konkursowej: www.companyusabilityday.pl.