Uczestnicy szkolenia Uczestnicy szkolenia

Serię wystąpień rozpoczął 30 lipca Marek Grzelewski (również członek Klubu TOP Liderów MLM) wykładem zatytułowanym „Dlaczego trudno pozyskiwać ludzi?” Po nim „O Systemie Finansowym COLWAY” mówiła Jolanta Gacek, a „O Produktach COLWAY” opowiedziała Beata Kasa. Po przerwie głos znów zabrał Marek Grzelewski, który tym razem podjął się tematu „Słowa – Klucze”. Później miał miejsce panel dyskusyjny, którego celem było omówienie oddolnych inicjatyw menedżerskich. Panel prowadziła Ewa Zalewska-Paciorkowska.

31 lipca tuż po śniadaniu sobotni meeting rozpoczął prezes Colway – Jarosław Zych, który przedstawił trzy częściową serię autorskich wykładów zatytułowanych „Narzędzia skuteczne w sprzedaży”. Natomiast po obiedzie, z kilkugodzinnym wystąpieniem zaprezentowała się, jako gość specjalny – Kamila Molińska, która na co dzień buduje swój biznes MLM w oparciu o współpracę ze szwedzką firmą Oriflame. W ramach znanego powiedzenia „Polak, Szwed – dwa bratanki”, Kamila opowiedziała wszystkim Colway’owcom swoją historię o tym „Jak zbudowałam silną strukturę”, a później wytłumaczyła „Jak Ty możesz zbudować silną strukturę?”. Po wykładzie, a jeszcze przed kolacją i tańcami, Kamila poprowadziła panel dyskusyjny o szkoleniach coachingowych.

Wykład Kamili Molińskiej Wykład Kamili Molińskiej

1 sierpnia w niedzielę na scenie pojawiły się dwie charyzmatyczne top liderki firmy Colway – Grażyna Polańska i Hanna Jagielska. Grażyna mówiła o „10 krokach do Sukcesu”, a Hanna o „Roli Lidera w Colway”. Po przerwie znów pałeczkę mówcy pierwszoplanowego przejął Jarosław Zych, aby dokończyć temat „Narzędzia Skuteczne w Sprzedaży” i rozszerzyć tym samym cały cykl do pięciu części. O godz. 15.00 wszyscy uczestnicy meetingu wzięli udział w uroczystym, pożegnalnym obiedzie.

Kamila Molińska i Jarosław Zych Kamila Molińska i Jarosław Zych

Naszej redakcji, która już od 7 lat walczy o konsolidację branży, bardzo spodobał się pomysł zaproszenia na szkolenie firmy Colway top liderki współpracującej z koncernem Oriflame. To kolejny krok ku przełamaniu barier i wyparciu z obiegu utartych stereotypów, pojawiających się w DS/MLM od wielu lat. W taki oto sposób naprawdę rzetelne firmy i menedżerowie, tak prostymi krokami udowadniają, że w biznesie jest miejsce na znacznie poważniejsze i szczytniejsze cele, niż tylko zażarta konkurencja i rzucanie kłód pod nogi. Jak mawia nasz naczelny – „ku chwale branży!”