FilSuisse International to wywodzący się z Niemiec, dynamicznie rozwijający się na terenie Europy biznes, działający w systemie network marketing i sprzedaż bezpośrednia. Ze swoim systemem spółka wystartowała w roku 2014 i funkcjonuje już na terenie ośmiu krajów, gdzie znajdują się oficjalni partnerzy FilSuisse: Niemcy, Austria, Polska, Anglia, Holandia, Litwa, Estonia, Łotwa.

Podczas spotkania w Będzinie dowiedzieliśmy się podstawowych informacji na temat dwóch unikatowych kategorii produktowych znajdujących się w ofercie tego systemu MLM – FilSuisse Cosmetic Line oraz FilSuisse Aqua Line. Zagadnienia dotyczące kilku nowatorskich modeli chusteczek do pielęgnacji ciała zaprezentowali goście specjalni – małżeństwo Susanne i Andreasa Wilhöft, którzy w tym projekcie zanotowali największy sukces i bezustannie, dynamicznie rozwijają swoje struktury na terenie Unii Europejskiej.

Kolejną prelekcją był wykład małżeństwa Polaków – Jolanty i Andrzeja Tłuszczów, którzy opowiedzieli o cennych właściwościach kolejnego produktu, do którego dystrybucji FilSuisse posiada wyłączność. Chodzi o wysokiej klasy filtr do wody, dzięki któremu każdy może łatwo i bardzo tanim kosztem zadbać o to, aby jego rodzina cieszyła się spożywaniem wody najczystszej i zdrowej. Co jak wiemy, w dzisiejszej dobie, bez pomocy tego typu urządzeń, nie jest rzeczą łatwą…

Na koniec, prowadzący całe spotkanie Janusz Dudkowski, przedstawił uczestnikom redaktora naczelnego Network Magazynu, a Andreas Wilhöft wręczył mu oficjalnie jedną sztukę takiego urządzenia do uzdatniania wody, które zlicytujemy na specjalnej aukcji podczas III Spotkania Klubu TOP Smakoszy MLM (www.klubmlm.pl). I znów uratujemy konia. Albo i z kilka koni? W biznesie warto działać charytatywnie. Warto pomagać, bo takie rzeczy wracają do darczyńców. Wracają, ze zdwojoną siłą. Dziękujemy, ku chwale branży.