Maciej Maciejewski i Michał Barański Maciej Maciejewski i Michał Barański

Konferencja odbędzie się w Auli II Wyższej Szkoły Ekonomii i Prawa im. prof. Edwarda Lipińskiego w Kielcach, dnia 24 lutego 2012 roku w godzinach od 10:00 do 14:00. Cały projekt objął patronatem honorowym rektor uczelni oraz Parlament Studentów Rzeczypospolitej Polskiej. Będzie to pierwsze seminarium z szeroko zakrojonego cyklu „Biznes MLM jako alternatywny sposób zarabiania na studiach” realizowanego przez „Network Magazyn”, Klub TOP Liderów MLM oraz Samorząd Studencki Wyższej Szkoły Ekonomii i Prawa w Kielcach, we wszystkich największych, renomowanych uczelniach wyższych w Polsce. W inauguracyjnej konferencji swoje prelekcje zaprezentują: Maciej Maciejewski – redaktor naczelny „Network Magazynu” („MLM. Biznes XXI wieku”), Łukasz Kołodziej – menedżer, niezależny przedstawiciel firmy ACN („Bogaci i biedni – różni mentalnie”) oraz Piotr Zarzycki (www.iemlm.pl) – niekwestionowany mistrz network marketingu, dyrektor Instytutu Edukacji MLM, członek Klubu TOP Liderów MLM („W szkole nie nauczono mnie biznesu”).

Klub TOP Liderów MLM, spotkanie w Zakopanem Klub TOP Liderów MLM, spotkanie w Zakopanem

Pomysłodawcą i organizatorem całego zamieszania jest Michał Barański – przewodniczący Uczelnianej Rady Samorządu Studentów WSEiP. Przypomnijmy, że do podpisania umowy o stałej współpracy z „Network Magazynem” i Klubem TOP Liderów MLM doszło 4 października 2011 roku w Kielcach. – Bardzo dla mnie ważną kwestią w tym projekcie jest sprawa związana nie tylko z przekazaniem młodym ludziom rzetelnych informacji o możliwościach, jakie daje biznes MLM i edukowanie, ale również przekazanie tych wiadomości dalej na zewnątrz, do społeczeństwa. Dlatego mocno skupiam się na pozyskaniu patronów medialnych, takich jak prasa, radio i telewizja. Patronem medialnym pierwszej konferencji w Kielcach został już lokalny portal studencki www.studiuje.eu, który zaangażuje się w pomoc przy promocji projektu już na 2 tygodnie przed jego rozpoczęciem. Współpracuję również z ogólnopolskim forum www.lex.edu.pl, który zrzesza wszystkie uczelnie posiadające kierunek prawo, a to ok. 31 000 użytkowników. Dodatkowo konferencje będą profesjonalnie nagrywane i później promowane – powiedział nam Michał Barański. Kolejnym miastem w jego planach jest Rzeszów i jego słynna Politechnika (23 marzec 2012 roku). O wszystkich wydarzeniach będziemy informowali na bieżąco. Wszelkie pytania i zapisy prosimy kierować na maila bezpośrednio do organizatora: michal.baranski@o2.pl

Klub TOP Liderów MLM, spotkanie w Warszawie Klub TOP Liderów MLM, spotkanie w Warszawie

Informacje dodatkowe:

„Network Magazyn” to jedyne w Polsce, niezależne czasopismo dla branży sprzedaży bezpośredniej i marketingu sieciowego. Pismo jest poważaną i opiniotwórczą platformą informacyjną oraz ekskluzywnym narzędziem edukacyjnym, niezbędnym do pracy każdemu menedżerowi działającemu w segmencie DS/MLM. Od 2004 roku zespół redakcyjny periodyku konsekwentnie realizuje obrane cele i zadania, do których należą: rzetelne informowanie i edukowanie społeczeństwa na temat poruszanych zagadnień, promowanie prawdziwego wizerunku sprzedaży bezpośredniej i marketingu sieciowego, poprzez zbudowanie szacunku do tego biznesu – promowanie przedsiębiorczości i przeciwdziałanie bezrobociu oraz promowanie etyki i filantropii w biznesie. Periodyk realizuje te zadania poprzez merytoryczne i rzetelne publikacje, niezależność, opiniotwórczość, fachowe wsparcie poważnych instytucji i specjalistów różnych dziedzin nauki oraz segmentów biznesu.

Klub TOP Liderów MLM to grono najprężniej działających w sprzedaży bezpośredniej marketingu sieciowym fachowców, grupa rzetelnych i etycznych liderów współpracujących, jako niezależni przedsiębiorcy, ze znanymi i poważanymi firmami reprezentującymi branżę w Polsce. Podstawowymi celami, jakie klub wyznaczył sobie do konsekwentnego realizowania, są następujące zagadnienia: integracja środowiska MLM, promocja tego biznesu, zainteresowanie społeczeństwa unikalnymi możliwościami, jakie daje ten sektor i w efekcie zwiększenie liczby dystrybutorów w branży, etyka w MLM, prezentowanie i analizowanie obecnej sytuacji branży na rynku, opiniowanie nowych firm MLM, wymiana doświadczenia, rozwiązywanie problemów wewnątrz sektora, edukacja (m.in. organizacja profesjonalnych szkoleń branżowych) oraz działalność charytatywna.