Organizatorami biegu Blood Brothers Run są DEM’a Promotion Polska, Krewniacy – Europejska Fundacja Honorowego Dawcy Krwi, Fundacja Daj Głos oraz Burmistrz Gminy Konstancin-Jeziorna. Ale pierwszą damą i najzagorzalszą propagatorką tej zacnej imprezy jest Katarzyna Velinov.

Inicjatorzy biegu postawili sobie szczytne cele – promocja krwiodawstwa oraz transplantologii w środowisku biegaczy, promocja zdrowego trybu życia, aktywności i biegania wśród osób, które regularnie oddają krew, ustanowienie 6 kwietnia Międzynarodowym Dniem Krewniaka, promocja idei mówiącej o tym, że wszyscy jesteśmy Krewniakami – każdy z nas może podarować innemu krew, lecz także może jej kiedyś potrzebować.

Bieg odbył się na dystansach 10 km, 5 km i 2,5 km. Trasa przebiegała przez ścieżki Parku Zdrojowego w Konstancinie-Jeziornie. Ciekawostka – partnerem strategicznym Blood Brothers Run jest polska, działająca w systemie network marketing firma DuoLife. Dzięki temu w imprezie wzięło udział wielu menadżerów budujących swoje biznesy MLM co niewątpliwie – bieg był mocno nagłaśniany w mediach – przyczyniło się również do promowania tej alternatywnej metody pracy i zarabiania pieniędzy. Brawo! A oto krótki reportaż wideo: