Biegnij Warszawo

przez Katarzyna Wagner

3 października br. nasza redakcja znalazła się na starcie tegorocznej edycji maratonu „Biegnij Warszawo”. W szrankach stanęło ponad 9 000 biegaczy oraz blisko 5 000 piechurów, którzy w ramach „Światowego Dnia Chodu” dopingowali biegnących.

ee

Jednym ze sponsorów akcji była network marketingowa firma MonaVie. Uczestnicy maratonu przez kilka godzin korkowali centrum Warszawy. Wydarzenie przepełnione było duchem determinacji i sukcesu, co stworzyło idealną atmosferę dla zatwardziałych sportowców, ale również dla menedżerów MLM, którzy zdecydowali się na udział w maratonie. Wszak nie ma to, jak poczucie emocji rywalizacji i zdrowej konkurencji na własnej skórze podczas przedsięwzięcia sportowego, aby później nabyte doświadczenie i zahartowanego ducha przenieść na sferę realnego biznesu.

Dlaczego w maraton zaangażowała się firma MonaVie? Otóż, jak już wiemy, w marketingu tym działa kilku znanych i lubianych sportowców, więc ideę krzewienia kultury fizycznej w Polsce firma ma w swoją działalność wpisaną od samego początku. Ale ponadto:
„Nie chodzi nam wyłącznie o obecność MonaVie na wielkich banerach w miejscu wydarzenia, czy stoisku degustacyjnym w strefie VIP. Dyrektor generalny MonaVie Polska, Radosław Baszyński oraz kilku dystrybutorów MonaVie, wzięli udział w biegu!” – czytamy na firmowej stronie internetowej.

Należy w tym miejscu dodać, że „Network Magazyn” nie śmiałby się nazywać periodykiem branżowym, gdyby w takiej imprezie nie wystawił swojego zawodnika. Grupę MLM, w skład której wchodzi pismo, godnie reprezentował nasz redakcyjny maratończyk – Michał Świderski, dyrektor zarządzający.

Mogą Cię również zainteresować