Firma GetResponse, wiodący dostawca usług e-mail marketingowych w Polsce i na świecie, przedstawiła nową ofertę cenową, która będzie obowiązywać od początku 2011 roku. Oferta obejmuje dwa modele płatności: stałą opłatę abonamentową oraz opłatę za zrealizowaną wysyłkę.

W modelu abonamentowym konto do 1 000 subskrybentów jest bezpłatne a klienci przekraczający ten pułap będą co miesiąc uiszczać opłatę zależną od wielkości listy. W tym wariancie częstotliwość i wielkość wysyłek jest nielimitowana, a ceny dla list powyżej 1 000 subskrybentów zaczynają się od 79,95 zł. Jest to najniższa cena na rynku.

W modelu opłat za wysyłkę klient zapłaci jedynie za wysłane wiadomości email. Dodatkowo GetResponse rozszerza ofertę na darmowy e-mail marketing do końca roku. Polscy marketerzy będą mogli jeszcze przez kolejny miesiąc korzystać ze wszystkich funkcjonalności serwisu całkowicie za darmo i bez żadnych ograniczeń co do wielkości listy i wysyłki.

– Wypracowaliśmy ponad 12 lat doświadczenia z e-mail marketingiem na najbardziej wymagających, międzynarodowych rynkach. Pozwoliło nam to stworzyć bardzo innowacyjny produkt, dopasowany zarówno dla małych firm, jak i korporacji. E-mail marketing to najbardziej dochodowe narzędzie w arsenale każdego biznesu. Dzisiaj wchodzimy na rynek polski z rewolucyjną ofertą i rewolucyjnym produktem i wierzymy, że umożliwi to polskim firmom zwiększenie ich efektywności w internecie – powiedział nam Szymon Grabowski, prezes Implix, właściciela GetResponse.

Szczegółowe informacje na temat oferty GetResponse można znaleźć w tym miejscu.