Business Plan For Metal Manufacturing Company Write An Expository Essay Prompts Native American And European Relations Essay Format Professional Literature Review Writers Site For University Person Essay Written By Bernie Best Persuasive Essay Proofreading Website For University

Bądź pro! 7 kroków do mistrzostwa w MLM

przez Marek Wyrzychowski

Jest już dostępna na rynku – i oczywiście w naszym Leadershopie – nowa, świeżutka perełka na temat biznesu MLM. Chodzi o książkę zatytułowaną „Bądź pro! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym” napisaną przez Erica Worre.

Jak w kilku zdaniach streścić to arcydzieło? Spróbujmy tak: otwórz się na nowe możliwości zawodowe. Twoja praca Cię rozczarowuje? Jesteś przekonany, że masz talent, potencjał i możesz osiągnąć dużo więcej, a przy tym zarabiać znacznie sensowniejsze pieniądze? W takim razie zostań marketerem sieciowym!

Nie akwizytorem wałęsającym się od drzwi do drzwi, tylko profesjonalistą budującym MLM – własną sieć sprzedaży i zarabiaj na tej sieci. Właśnie dziś to wielka szansa ponieważ konsumenci coraz skuteczniej uodparniają się na reklamę telewizyjną, przestają zauważać billboardy i z irytacją wyłączają wyskakujące reklamy internetowe. Współcześni specjaliści ds. marketingu muszą się nieźle nagimnastykować, by wymyślić taki przekaz, który dotrze do ich grupy docelowej. A tymczasem w rzeczywistym świecie najlepiej sprawdza się to, co na portalach społecznościowych – bezpośredni kontakt z klientem.

Dlatego coraz więcej firm decyduje się na MLM, ponieważ doskonale wpasowuje się on w obecną sytuację rynkową. Marketing szeptany działa sprawniej niż jakakolwiek inna forma promocji i odnosi sukces szybciej, a przede wszystkim taniej. Jeszcze się zastanawiasz? Nie trać czasu, tylko zostań marketerem sieciowym, zarządzaj samodzielnie swoim czasem, zarabiaj i odnieś sukces – właśnie o tym jest książka „Bądź pro! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym”. Zysk czystszy już nie będzie!

Eric Worre jest liderem branży marketingu sieciowego, w której pracuje od ponad ćwierćwiecza. Budując ten biznes stworzył organizacje sprzedaży obejmujące łącznie ponad 500 tysięcy dystrybutorów w ponad 60 krajach oraz pracował na stanowisku prezesa wartej 200 milionów dolarów firmy prowadzącej sprzedaż bezpośrednią. Eric jest także utalentowanym szkoleniowcem. Poprowadził spotkania z 250 tysiącami ludzi z całego świata i uczył ich, jak odnaleźć się w pracy marketera sieciowego. W 2009 roku założył NetworkMarketingPro.com – najczęściej przeglądany serwis szkoleniowy w branży.

Mogą Cię również zainteresować