Akuna Brzesko: Czy warto być bogatym?

przez Piotr Hoffmann

26 listopada 2011 roku byliśmy z naszym reporterskim zoomem na Andrzejkowym Seminarium Szkoleniowym w Brzesku, gdzie intensywnie edukowała się struktura Marka Wawrzeńczyka. Chodzi oczywiście o jego przesympatyczną grupę z Akuna Polska.

ee

Konstrukcja spotkania była bardzo napięta, a wszystko działo się w niezwykle dynamicznym tempie. Szkolenie rozpoczął nader ciekawy, popartymi licznymi badaniami i danymi statystycznymi wykład dr nauk biologicznych Piotra Kardasza, zatytułowany „Bliżej natury dla zdrowia”. Doktor to istny człowiek orkiestra. Dziennikarz telewizyjno-radiowy, popularyzujący w mediach tematykę szeroko rozumianego środowiska naturalnego i zdrowego stylu życia, niestrudzony orędownik korzystania z uroków pięknych, niedotkniętych terenów Polski. Jak wyznał, zakochany zwłaszcza w Bieszczadach. Jego wiedza na temat przyrody, roślin i ziół jest naprawdę powalająca. Dr Alicja Olma mówiła natomiast bez końca o produktach Akuny w profilaktyce zdrowia. Jej zasób informacji na temat preparatu i opracowane, udokumentowane historie związane z Alveo to prawdziwa kopalnia wiedzy, poparta rzeczowymi i merytorycznymi faktami. 120% wiadomości z zakresu medycyny zdrowia, niezbędnych każdemu dystrybutorowi budującemu swój biznes MLM w sektorze wellness.

Po przerwie mówili redaktor „Network Magazynu” Maciej Maciejewski („MLM. Biznes XXI wieku”), country manager Akuna Germany Anna Dreimann („Zakupy produktów w EU”) oraz Wioletta Grzybowska, która w trakcie omawiania skomplikowanego tematu „Programy lojalnościowe i program samochodowy” stwierdziła: – Dzisiaj przybliżę państwu tajniki nowych programów motywacyjnych. Z Akuną współpracuję już ponad 8 lat i muszę powiedzieć, że firma z roku na rok wdraża coraz lepsze programy motywacyjne, doceniając tym samym swoich współpracowników a zarazem klientów. Natomiast najnowsze dwa programy, o nazwie „Zyskuje Twój klient zyskujesz i Ty” oraz „Akupunktura – program dla menedżerów” to mistrzostwo świata. Trzeba tylko zrozumieć ich konstrukcję i możliwości, wdrożyć w życie, a dynamika pojawi się na pewno.
Na koniec wystąpił z mocnym przemówieniem „Czy warto być bogatym” gwóźdź programu – wiceprezydent Marek Wawrzeńczyk, czyli facet, który o pracy w network marketingu wie wszystko. Udowodnił to budując i edukując jedną z największych, najdynamiczniejszych grup konsumencko-sprzedażowych w firmie Akuna. Gościem honorowym tego wydarzenia był Bogusław Dudzik, wiceprezes Akuna Polska Sp. z o.o., który w przerwach pomiędzy wykładami nagradzał menedżerów za swoje osiągnięcia konkretnymi znaczkami świadczącymi o danej pozycji w planie marketingowych oraz upominkami. Po szkoleniu odbył się uroczysty, sympatyczny Wieczór Andrzejkowy.

Mogą Cię również zainteresować