Wydarzenie 4 Rocznicy MonaVie rozpoczęła przemowa Jarosława Flisa – dyrektora zarządzającego MonaVie na Europę Centralną. Swoje uroczyste powitanie dyrektor zakończył słowami: – Chciałbym Was poinformować o bardzo ważnej sprawie. Niedawno zostaliśmy członkiem Polskiego Stowarzyszenia Sprzedaży Bezpośredniej. To oznacza, że spełniliśmy wszystkie bardzo wyśrubowane kryteria, jakie firmom MLM stawia to stowarzyszenie, a Wasze przedsięwzięcie biznesowe jest bezpieczne. Po nim, w jubileuszowym expose, wystąpił Blake Schroeder – starszy wiceprezes MonaVie dla regionu Europy, który cofnął się do początków historii firmy na rynku polskim. Przypomniał o pierwszych stawianych w naszym kraju przez ten biznes krokach, rozwoju i sukcesach, jakie MonaVie osiągnęło na przestrzeni 4 lat swojej działalności w Polsce.

ReklamaReklama

Z interesującym i pełnym humoru wykładem z Portugali, przyjechali natomiast Bruno Grilo i Francisco Nunes. Ich prelekcja była potężną dawką bardzo pozytywnej energii. Irena i Artur Rdzonek podzielili się ze słuchaczami nader cennymi wskazówkami, które z pewnością każdy wziął sobie do serca, wszak ich sukces jest nie tylko historią szczerą i prawdziwą, ale przede wszystkim dostarcza wielu cennych wskazówek, zwłaszcza osobom w network marketingu startującym.

Problem skrajnej biedy dzieci żyjących w brazylijskich slumsach poruszył podczas swojego przemówienia Mauricio Bellora – prezes i dyrektor zarządzający MonaVie, który po raz kolejny podkreślił wyjątkowy charakter i ogromne znaczenie Projektu MORE w tym biznesie. Niemal prosto z podróży do brazylijskiej Amazonii i serca MonaVie – charytatywnego Projektu More, powrócił niemiecki lider Danien Feier, który podzielił się z uczestnikami swoimi wrażeniami i opowiedział o beznadziejnej sytuacji dzieci objętych projektem, zachęcając tym samym uczestników do zmiany warunków ich życia i losu, poprzez wypełnienie specjalnego formularza adopcyjnego MORE. Warto podkreślić, że podczas tego wydarzenia firma zebrała ponad 100 takich formularzy.

Na temat nowego, zmienionego Europejskiego Programu Samochodowego MonaVie przemawiał charyzmatyczny, młody lider Kamil Nalewajko, a tuż po nim na scenie pojawili się znani wszystkim, czarni diamenci – Kasia i Piotr Mosio, opowiadając o historii swojego sukcesu.

W trakcie sobotnich uroczystości wszyscy świętowali mnóstwo nominacji na nowe pozycje w planie marketingowym i związane z tym faktem przyznawanie nowych rang. W ten sposób MonaVie tworzy teraz wielu nowych kierowników rangi bronze, silver, gold, ruby, emerald i diamond. Sobotnie wydarzenie zwieńczyła uroczysta Gala Diamentów MonaVie, która w tym roku odbyła się w królewskich Arkadach Kubickiego. W ekskluzywnej, wystawnej kolacji wzięło udział ponad 100 najlepszych dystrybutorów firmy.

ReklamaReklama

Niedziela w pełni poświęcona została wykładom i szkoleniom profilowanym. Dystrybutorzy firmy zdobywali profesjonalną wiedzę udzielaną im przez liderów MonaVie i ekspertów z branży. Konkretnych wskazówek z zakresu budowania biznesu i zdrowego odżywiania udzieliła im m.in. dr Agata Cezari – fizjolog żywienia, doktor nauk z zakresu fizjologii oraz diety. Na temat świeżo zainicjowanej współpracy z Fundacją Realu Madryt mówił natomiast Dominik Kropidłowski. Ponadto na scenie pojawili się jeszcze Sandra Alves & Luis Miguel z Portugalii, Piotr Gotowicki, Dietmar Dahmen oraz blue diamond executive – Jan Brykczyński.