W entuzjastycznej atmosferze wysłuchaliśmy wykładów najlepszych liderów firmy. Najbardziej oczekiwane były prelekcje klubowiczów rangi president i president rubin. Zbigniew Utko poruszył tematykę „Komunikacji werbalnej” w pracy sieciowca a Ryszard Gaczkowski podzielił się spostrzeżeniami na temat „Strategii budowania grupy”. Później Ewa Wawrzyniak postanowiła zarazić wszystkch „Entuzjazmem” a Piotr Sikorski opowiedział o „Pięknym, prostym biznesie”.

Głównymi punktami programu było jednak wystąpienie prezesa László Gaála, który przedstawił informacje o najbliższej przyszłości firmy. Licznie zgromadzonym klubowiczom przekazał wieści o otwarciu kolejnego biura w Warszawie oraz o planach podboju rynku tureckiego (biuro obsługi klienta) i bałkańskiego. Zaprosił również na kolejne uroczystości mające odbyć się w tym roku: Dni Otwarte Fabryki oraz 8 Jubileusz Flavon Group w Budapeszcie! W pewnym momencie wysiąpienia na scenę wjechał piękny, urodzinowy tort w kolorach produktów Flavon a wszyscy klubowicze zaśpiewali właścicielowi „Sto lat!”

O nowym biurze obsługi klienta Flavon Group w Warszawie

Po Krakowie i Wrocławiu nadszedł czas na stolicę. Kilka dni po 6 urodzinach Flavon Group, uroczyście otwarto kolejne już w Polsce biuro obsługi klienta tego koncernu. Warszawskie „dziecko” jest najnowocześniejszym i – jak przyznał nam prezes László Gaál – bardzo funkcjonalnym biurem. Jego pracownicy służą nie tylko informacją, ale również materiałami marketingowymi oraz produktem, na którego zapotrzebowanie w Warszawie stale rośnie. Dużym atutem biura jest bliskość centrum (dzielnica Mokotów) oraz przestronna sala wykładowa mogąca pomieścić ok. 30 osób. Do ich dyspozycji są wszelkie materiały oraz nowoczesny sprzęt RTV, na którym można prezentować pomoce edukacyjne niezbędne w budowaniu sieci. Dodatkowo w biurze znajdzie się stanowisko komputerowe dla klientów chcących przyśpieszyć rejestrację nowych umów.

Na otwarciu licznie zjawili się liderzy nie tylko z okolic Warszawy. Po krótkiej przemowie dyrektora krajowego Zoltána Berty goście wznieśli toast za powodzenie przedsięwzięcia i jeszcze dynamiczniejszy rozwój firmy, która dzięki nowemu biuru skierowała się na kolejne tory. W ten sposób firma zaoferowała kolejną pomoc dla sieciowców, mających w planach rozwój swojej grupy w Warszawie i okolicach.