źródło: Flickr.comźródło: Flickr.com

Komunikacja Transformująca to połączenie najskuteczniejszych umiejętności w komunikowaniu się. Trening prowadzi do zmiany postaw uczestników poprzez naukę nowych, skutecznych narzędzi poprawiających sposób porozumiewania się z pracownikami, współpracownikami, dostawcami, klientami, liderami i menadżerami. Pomaga rozwijać się i tworzyć efektywne zespoły.

TRANSFORMING COMMUNICATION™ jest metodą odnoszącą ogromny sukces na świecie, cenioną za swoją skuteczność w biznesie. Warsztat prowadzony jest przez certyfikowanych trenerów metody Transforming Communication™, doświadczonych trenerów biznesu, coachów. W czasie tego treningu używa się najbardziej zaawansowanych umiejętności, aby tworzyć relacje oparte na współpracy.

Podczas warsztatu rozwiniesz 5 głównych umiejętności:

  • komunikacyjne i sondowania potrzeb np. klientów,
  • wspierania innych w rozwiązywaniu problemów (zamiast podawania gotowych rozwiązywania),
  • rozwiązywania konfliktów i unikania sporów,
  • dbania o własne samopoczucie w sposób zachowujący dobrą relację (asertywność),
  • umiejętności panowania nad swoimi emocjami w sytuacjach krytycznych poprzez odpowiednie kreowanie i utrzymywanie dobrego stanu emocjonalnego w relacjach.

Korzyści płynące z udziału w warsztatach dla menadżera:

  • Rozwiniesz umiejętności wygaszania sporów i sytuacji konfliktowych, bez stosowania gróźb lub kar, z efektem obustronnych korzyści (win-win).
  • Dowiesz się jak osiągać dobry stan emocjonalny w komunikacji z pracownikami, współpracownikami, kontrahentami. Łatwiej będziesz umiał skutecznie zwrócić uwagę na niewłaściwe działanie, brak działania, niedotrzymanie zobowiązań.
  • Porzucisz postawę „Ratownika” – osoby rozwiązującej problemy za pracowników/współpracowników co prowadziło do przepracowania i niezadowolenia.
  • Wpłyniesz na zmianę postaw, pozyskasz ludzi podejmujących decyzję i biorących za nie odpowiedzialność co ułatwi Ci zarządzanie nimi.

Dla kogo są te warsztaty?

Dla sprzedawców, handlowców, menadżerów, liderów, kierowników zespołów, dyrektorów, sprzedawców, studentów, coachów, mentorów oraz dla rodziców, małżonków i partnerów.

Co osiągniesz dzięki uczestniczeniu w warsztatach?

  • Nauczysz się, jak być spokojnym i radzić sobie ze swoimi emocjami (oraz z czyimiś emocjami) w sytuacji trudnej i konfliktowej w biznesie i w życiu osobistym.
  • Nauczysz się rozpoznawać kto w trudnej sytuacji „ma problem” i czy to na pewno Twój problem oraz jakich narzędzi użyć, by rozwiązać tę sytuację.
  • Poznasz sposoby zapobiegania konfliktom, budowania zdrowych relacji, dbania o potrzeby oraz komfort swój i rozmówcy.
  • Łatwiej będzie Ci skutecznie i elegancko zwrócić komuś uwagę na niewłaściwe działanie, brak działania, niedotrzymanie zobowiązania zarówno w życiu zawodowym, jak i osobistym.
  • Doznasz tego, jak odpowiednie podejście i szacunek umożliwiają osiąganie celów.
  • Poznasz różnicę między zwykłym nieporozumieniem, konfliktem potrzeb i wartości. Dowiesz się, jakich metod użyć, aby je rozwiązać.
  • Nauczysz się, jak mediować w środowisku biznesowym i prywatnym, aby być bardziej skutecznym i obiektywnym.
  • Stosując metodę Transforming Communication™ odniesiesz korzyści w życiu zawodowym i osobistym.

Warsztat poprowadzi m.in. Renata Zarzycka – licencjonowany trener Transforming Communication, mediator i negocjator, coach ICI, family NLP coach i master coach oraz specjalista w zakresie branży MLM. Wszelkie informacje na temat terminów, miejsca warsztatów oraz rezerwacji biletów znajdziesz w tym miejscu: www.renatazarzycka.pl.