A wszystko działo się w Licheniu Starym w dniach 24-25 października 2015 roku. Galę poprowadził Krzysztof Ibisz, a wykłady m.in.: dr Agnieszka Ciszek – kosmetolog i naukowiec, Iwona Majewska-Opiełka, psycholog, ceniona trenerka biznesu i rozwoju osobistego, Grażyna Paturalska – znana ekspertka stylistyczna i wizerunkowa. Najważniejszymi jednak aktorami tego wydarzenia byli Partnerzy Perfect Coll. To dla nich była konferencja i to oni stworzyli na niej wspaniałą atmosferę.

Konferencja przeprowadzona została w dniach 24 i 25 października br. w największym centrum konferencyjnym na terenie Wielkopolski, w czterogwiazdkowym Hotelu Atut. Znajduje się on w Licheniu Starym, 600 metrów od największej bazyliki w kraju. Przyznać trzeba, że robi ona wrażenie. Podobnie jak widoki z umiejscowionej przy niej wieży. Windą wjeżdża się na wysokość 98 metrów co jest odpowiednikiem 27-go piętra. Potem schodami można wejść jeszcze wyżej, na drugi poziom galerii widokowej, znajdującej się na wysokości aż 114 metrów.

Na stronie internetowej hotelu znajduje się informacja, że ostatnio powiększony został tam parking. Pomimo tego, gdy przyjechałem, w celu zaparkowania zostałem przez obsługę skierowany na trawnik. Zresztą nie ja jeden. Wszystkie miejsca parkingowe były bowiem już zajęte przez uczestników spotkania.

Od ostatniej konferencji obroty mojej struktury wzrosły pięciokrotnie. Partnerzy, którzy biorą udział w naszych konferencjach stają się bardziej pewni siebie. Dzięki szkoleniom sprzedażowym dużo sprzedają. Jednocześnie dbają o swoich Partnerów pomagając im w budowaniu ich biznesu. (Małgorzata Dziemian-Paczkowska)

Obama o MLM-ie

Przez cały pierwszy dzień wykłady prowadziła Iwona Majewska-Opiełka. „Kocham MLM. Po raz pierwszy zetknęłam się z nim w USA i Kanadzie. Moi znajomi byli przynajmniej w jednej sieci. Mówi się, że MLM to system przyszłości. W takim tonie wypowiadał się ostatnio Obama. Bill Gates przyznał, że gdyby nie stworzył Windowsa, prawdopodobnie związałby się z którąś z firm MLM” – powiedziała na wstępie pierwszego wykładu Iwona Majewska-Opiełka.

„W życiu czasem jest sukces, a czasem lekcja” – stwierdziła prowadząca. Mówiąc o sukcesie powiedziała też, że zależny on jest od okoliczności i szczęścia tylko w 10%. Reszta zależy od nas. Jej zdaniem osoby, które odnoszą sukcesy, charakteryzują się tym, że mają marzenia, wizję, działają, podejmują wyzwania, wychodzą ze strefy komfortu, mają pasje, wierzą w siebie i w innych, są gotowe na zmiany i do zapłacenia ceny, dzielą się z innymi, nastawione są na permanentny rozwój.

Co jest najważniejsze w MLM?

„Nie zakładajcie, że produkt jest najważniejszy. Nie opierajcie na nim sukcesu. Budujemy biznes, a produkty tylko w tym pomagają” – zaapelowała pani Iwona. Dodała, że w MLM najważniejsza jest idea, czyli możliwość osiągnięcia dobrego poziomu życia w sferze materialnej, uzyskanie niezależności w pracy i wolności w życiu, pomoc innym w osiągnięciu tego samego i pobudzanie do rozwoju osobistego. Według niej w dalszej kolejności ważni są ludzie, a dopiero potem produkt. Jej zdaniem w sprzedaży o sukcesie bardziej niż produkt decyduje postawa sprzedającego, jego entuzjazm, osobowość i cechy charakteru.

Po ostatniej konferencji moja struktura powiększyła się. Klubowicze stali się Partnerami. Widzę, że w wyniku szkoleń przeprowadzanych podczas konferencji kobiety stają się bardziej pogodne, otwarte, zaczynają wierzyć w siebie. To wspaniałe móc zobaczyć, jak wychodzą z własnego cienia i zaczynają dbać o siebie. (Joanna Cybulska)

„Przeszłam na emeryturę i mam 663 zł. Jak się płaci minimalną składkę ZUS, to takie się otrzymuje później pieniądze. Na szczęście mam własne zabezpieczenie finansowe” – przyznała Iwona Majewska-Opiełka. Zwróciła uwagę na fakt, że MLM jest bardzo dobrym sposobem na zapewnienie sobie dochodu na emeryturze. Słusznie zauważyła, że stanowi to istotny czynnik motywacyjny i zarazem ważny argument przy zachęcaniu nowych osób do współpracy.

Fantastyczny bankiet

Pierwszy dzień konferencji zakończył się uroczystym bankietem. Panie ubrały wieczorowe kreacje. Oj, było na co popatrzeć. Partnerki Perfect Coll są nie tylko pracowite, przedsiębiorcze, ale również piękne. Do tego umieją świetnie się bawić. Po kolacji bowiem rozpoczęła się zabawa przy muzyce. Zgodnie z agendą miała trwać do godziny drugiej rano. Skończyła się jednak dopiero o czwartej.

Kolagen Perfect Coll okazał się najlepszy

„Jestem po raz kolejny zaskoczony, że po tak hucznej zabawie, wypełniliście rano salę w komplecie, a niektórzy jeszcze zdążyli wcześniej odwiedzić pobliską, licheńską bazylikę” – otworzył drugi dzień konferencji Maciej Waszczyk, Prezes Perfect Coll, który rozpoczął się od wykładów merytorycznych.

Dr Agnieszka Ciszek zaprezentowała wyniki badań urządzeniem medycznym dotyczące wpływu kolagenu na pH skóry. Dobry kosmetyk to taki, który m.in. nie zmienia znacząco wartości tego parametru. Zwiększenie lub zmniejszenie pH skóry może doprowadzić do jej dysfunkcji i chorób. Porównane zostały różne kosmetyki kolagenowe znajdujące się w sprzedaży na rynku, w tym produkt Perfect Coll. W badaniu uczestniczyło 49 kobiet w wieku od 19 do 23 lat. Zostało ono przeprowadzone zgodnie z przyjętymi standardami, co zapewniło rzetelne i obiektywne jego wykonanie. Potwierdzeniem tego jest wydanie pozytywnej oceny przez Komisję ds. Etyki Badań Naukowych Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu.

Dr Agnieszka Ciszek przedstawiła wykresy obrazujące zmianę pH skóry po 20 i 60 minutach od nałożenia żeli. Jeden z nich spowodował obniżenie pH aż o prawie dwie jednostki. Dwa kolejne też znacznie zmieniły jego wartość. Najmniejszy wpływ na ten parametr spowodował żel Perfect Coll. W jego przypadku zmiana, w zależności od miejsca na ciele i upływu czasu między aplikacją, a pomiarem, wyniosła zaledwie od 0,14 do 0,25 pH.

Badanie pokazało, że skład żelu PC okazał się najbardziej stabilny i nie był zależny w sposób statystycznie istotny od upływu czasu.

Kolejny innowacyjny produkt

Firma posiada w swojej ofercie m. in. aktywny, żywy kolagen z najwyższej półki. Stosuje również innowacyjny proces produkcji kwasu hialuronowego o najmniejszych cząsteczkach, który stanowi element składowy organicznego konserwantu PC KOLAGENU PLATYNOWY 32C HIALURON. Formuła tego stabilizatora jest na tyle innowacyjna, że jest zastrzeżona w ogólnoeuropejskim systemie rejestracji kosmetyków CPNP jako informacja poufna.

Perfect Coll jako jedyna firma stosuje też w kosmetykach enzymy prebiotyczne (nie probiotyczne), które zapewniają wysoką wchłanialność substancji zawartych w kosmetykach. Są to fermenty roślin, które sprawiają, że kosmetyki PC są organiczne, naturalne i zdrowe. Wzmacniają naturalną florę bakteryjną skóry, chroniąc ją i utrzymując ją w zdrowiu oraz dobrej kondycji.

Teraz przyszedł czas na kolejną innowację PC. Jest nią pozyskiwanie w nowy sposób glenisteiny z roślinnych nasion, pozwalający na pełne zachowanie jej cennych właściwości. Substancja ta zwiększa o 53% wytwarzanie przez skórę kolagenu. Znajdzie się ona w nowym produkcie o nazwie PC ANTI AGE 24 K GOLD KOLAGEN, zawierającym również płatki 24 karatowego złota.

Badania pokazały, że stosowanie tego kosmetyku przynosi takie efekty, jak wykonanie zabiegu liftingu. Redukuje zmarszczki i przywraca owal twarzy. Skóra w sposób widoczny staje się nawilżona, jędrna i odmłodzona.

Podczas konferencji uczestnikom udostępnione zostały próbki tego produktu. Każdy mógł go zobaczyć i poczuć na swojej skórze. Firma przewiduje, że pierwszą partię wyrobu wprowadzi do sprzedaży na przełomie 2015 i 2016 roku.

„Po raz pierwszy spotykam się z taką świadomością dotyczącą ubioru”

Drugiego dnia spotkania jeden z wykładów przeprowadziła Grażyna Paturalska – znana ekspertka stylistyczna i wizerunkowa. Współpracuje z TVP, Radiem Plus i profesjonalnymi pismami modowymi. „Po raz pierwszy spotykam się z taką świadomością dotyczącą ubioru, a długo już zajmuję się wizerunkiem. Pozytywnie zaskoczyło mnie to, że panie obsługujące tę konferencję są elegancko ubrane w firmowych kolorach” – powiedziała Grażyna Paturalska chwaląc pracowników PC.

„Wizerunek tworzy pozytywną aurę. Ludzie, którzy umieją go kreować, są odbierani przez innych jako osoby otwarte i szczere” – dodała. To bardzo istotne, bowiem otwartość i szczerość są bardzo pomocne w budowaniu zaufania u klienta lub potencjalnego współpracownika. A jak wiadomo, zaufanie jest nieodzownym, bardzo ważnym elementem w sprzedaży i pozyskiwaniu nowych osób.

Grażyna Paturalska mówiła o wizerunku zewnętrznym i wewnętrznym. Na pierwszy z nich składają się: ubiór, uczesanie, sposób poruszania się, wysławiania, gestykulacja. Natomiast wizerunek wewnętrzny tworzą cechy charakteru, usposobienie, postawa życiowa i poczucie własnej wartości. „Ja promuję wyłącznie dobrą klasę” – stwierdziła mówiąc o reklamie Perfect Coll zamieszczonej w swojej najnowszej książce Ubierz (j)ego. Patronat medialny objęły nad nią drugi program TVP, Radio Plus oraz czasopismo „meLady”. Książkę tę można było kupić z osobistą dedykacją autorki w promocyjnej cenie w drugim dniu konferencji. Z okazji tej skorzystało bardzo wielu Partnerów i Klubowiczów PC.

Tańszy zestaw i kosmetyki gratis

Kolejnym prelegentem była Zofia Starzyńska – Pełnomocnik Zarządu Perfect Coll ds. Budowy sieci MLM. Przedstawiła korzyści, jakie daje PROMOCJA JESIENNA. W jej ramach zestaw kosmetyków jest tańszy o 1 tys. zł (cena obniżona do 2 tys. zł) i dodatkowo otrzymuje się kosmetyki gratis na kwotę 558 zł. Można też wybrać drugą opcję: zakupić Zestaw Beauty&Lift Set za 3000 zł z darmowymi kosmetykami aż za 1700 zł. To świetna okazja, aby stać się Partnerem Perfect Coll. Właśnie to ma na celu promocja – ułatwienie pozyskania większej liczby nowych osób do współpracy.

Promocja potrwa do końca listopada br. Dzięki niej można powiększyć swoją strukturę nawet o 30-tu Partnerów i zarobić w miesiąc 10 tys. zł. Jednak nie jednorazowy zarobek jest największą korzyścią promocji. „Tylko pomagaj nowo pozyskanym osobom, a będziesz mieć pasywny dochód na długie lata” – stwierdziła Zofia Starzyńska. Wie, co mówi. Od 20-tu lat zajmuje się sprzedażą bezpośrednią, budową sieci MLM i ma w tym duże osiągnięcia. Promocja jest więc szansą na szybkie pozyskanie nowych Partnerów i dynamiczny rozwój własnego biznesu.

„W swoich działaniach rekrutacyjnych podczas promocji skupcie się na nowych ludziach, spoza środowiska MLM – to Wam da najlepsze efekty i nową, świeżą energię do pracy. Nowi ludzie podchodzą do wszystkiego z entuzjazmem, sami są zmotywowani naszą ofertą, nie szukają dziury w całym i dadzą Wam pozytywną motywację” tak Zofia Starzyńska zachęcała Partnerów PC do rozbudowywania swoich osobistych struktur MLM w oparciu o nowe środowiska.

Entuzjazm to tysiące małych kroków do celu

Głos zabrał w końcu Prezes firmy Maciej Waszczyk. W swoim krótkim wystąpieniu rozpoczął od oczywistego dla ludzi z branży stwierdzenia, że o sukcesie w sprzedaży stanowi w 51% entuzjazm, a dopiero w dalszej kolejności empatia, elegancja, wiedza merytoryczna o produkcie oraz humor i żartobliwość. Zadał też pytanie: skąd brać entuzjazm? Znowu wspólnie z głosami z sali, o które poprosił, odpowiedział: „Z ukierunkowania i skupieniu się na CELU”. Dalej jednak stwierdził, że to jest za mało do tego, żeby entuzjazm nie opadał oraz, żeby móc podtrzymywać go każdego dnia, w każdej chwili. W tym momencie porównał entuzjastyczną drogę do osiągnięcia CELU z trzema działaniami i podzielił się trzema radami. Entuzjastyczna droga do celu przypomina: 1) wędrówkę w górach na wybrany szczyt; 2) pokonywanie trasy maratonu, albo 3) wychowywanie dzieci. Każda z tych dróg składa się z setek i tysięcy drobnych kroczków, drobnych celów, małych czynności. Podczas nich należy według Prezesa Perfect Coll stosować się do trzech rad, które ułatwią podtrzymywanie entuzjazmu. Pierwsza z nich to jest podziwianie widoków. „Teraz właśnie podziwiam widoki w mojej drodze do celu, gdy patrzę na Was” – powiedział Maciej Waszczyk. „Wy też cieszcie się tym co Was spotyka każdego dnia, tymi wszystkim drobnymi sukcesami”. Druga rada odnosiła się do aktywnego odpoczynku czyli truchtania podczas przystanków. „Idąc w góry nie wolno usiąść, bo ciężko jest wstać, w naszym przypadku – ciężko jest wstać sprzed tego symbolicznego telewizora”. Trzecia rada odnosiła się do nie oglądania się za siebie podczas ostrej wspinaczki, bo to odbiera odwagę i zapał. Przeciwnie: „należy skupiać się na tym co przed nami, na każdym kolejnym kroku do CELU”.

Wszyscy wstali i bili brawo

„Myślałem o Was dużo w ostatnich miesiącach. Jesteście tacy niepolscy. To nie Wy powinniście być jak inni. To niech inni będą tacy, jak Wy” – tymi słowami Krzysztof Ibisz wyraził uznanie Partnerom PC za ich entuzjazm i pozytywne nastawienie. Był to też wstęp do uroczystej gali, którą poprowadził z charakterystyczną dla siebie werwą, humorem i porywającą energią.

W sierpniu zaplanowałam sobie, że we wrześniu sprzedam 10 zestawów Beauty & Lift Set i tak się stało. Taki plan mam też na listopad. Uważam, że uczestniczenie w szkoleniach jest nieodzowne, aby uzyskiwać dobre wyniki. Biorę udział w szkoleniach sprzedażowych i motywacyjnych organizowanych przez Perfect Coll oraz w innych. Otrzymane dzisiaj wyróżnienie za rekordową sprzedaż jest dla mnie bardzo miłe. Daje mi motywację do jeszcze lepszego działania. (Krystyna Minkowska)

Na scenie kolejno pojawiali się nowi Partnerzy. Potem wyróżnieni zostali Ci, którzy systematycznie osiągają miesięczne obroty swojej struktury na poziomie przekraczającym progi 15, 30, 100 i 200 tys. zł. Cała struktura PC generuje średnie obroty rzędu 1.000.000 zł brutto miesięcznie.

„Pierwszy raz w życiu przeżyłem taką galę, podczas której wszyscy cały czas klaskali, śmiali się i obdarzali wychodzących na scenę gromkim aplauzem” – przyznał Maciej Waszczyk. Rzeczywiście, w pewnym momencie wszyscy wstali i w rytm porywającej muzyki bili brawo liderom, menadżerom, dyrektorom i prezydentom za ich rewelacyjne osiągnięcia. Atmosfera była wspaniała. Konferencja na pewno na długo pozostanie w pamięci uczestników.