Klub skupia pod jednym szyldem specjalistów, dla których, poprzez budowanie biznesu MLM, podstawowym celem stało się promowanie przedsiębiorczości, biznesowej kompetencji, odpowiedzialności i pewności, etyki i filantropii w branży network marketingowej i sprzedaży bezpośredniej oraz przeciwdziałanie bezrobociu, co w efekcie przyczyni się do prawidłowego postrzegania tego biznesu wśród społeczeństwa.

Oto tematy spotkania:

  1. Podsumowanie ustaleń I spotkania „Klubu Top Liderów MLM” i przedstawienie efektów pracy.
  2. „Jak o Tobie usłyszą, tak Cię zobaczą” – Kancelaria PR.
  3. „Network marketing w nowoczesnych mediach” – Mieczysław Brzezicki, prezes Suportio.
  4. „Almanach MLM” – wydanie specjalne „Network Magazynu” przygotowane przez członków „Klubu TOP Liderów MLM” – Maciej Maciejewski, redaktor naczelny „NM”.
  5. The New Order Institute – organizacja konferencji „The Direct Sales & Network Marketing Congress” (cz. 1 – „The New Order in Business”, luty 2010 r.).
  6. Panel dyskusyjny pt.: „Jakich narzędzi i rozwiązań brakuje liderom w MLM?”
  7. Panel dyskusyjny pt.: „Co zrobić, żeby wypromować polski MLM za granicą

Obszerny reportaż ze spotkania ukaże się w październikowym wydaniu „Network Magazynu”.